hejsa

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Hermine21Hermine21
    Medlem

Ja jeg tog en test da jeg skulle have min mens i dag, men det var en MEGET utydelig streg, kunne næsten ikke ses, hvis man ikke holdt den rigtig, ved ikk om jeg er gravid eller ej, men det må tiden jo vise..smiler.. Det var ikke planlagt. Vi har i forvejen to børn en på knap 1½ og en på godt 3½ år.. Så der er nok at se til synes jeg, men en lille ny er selvfølgelig mere end velkommen hvis det skulle være tilfældet..smiler..

Lidt fra mig

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Jo vi har.. den 3 april… Ej hvor skægt hva 🙂

Hermine21Hermine21
    Medlem

Smiler.. ja venter lige et par dage og ser om den kommer, hvis ikke tager jeg en test mere..
    Hvis jeg er gravid, har vi to termin samme dag..smiler.. den 3. April ikk?

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Hejsa 🙂

Hvad er det man siger – en streg er en streg 😉

Min var heller ikke VILDT tydelig da jeg tog den i tirsdags, men lægen bekræftede at den er god nok..

Håber for dig *S*

Hermine21Hermine21
    Medlem

Smiler ja lidt.. læste også lige du havde en sbort her i foråret.. Havde jeg også 🙁

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Ja.. 🙁
    Det var sgu ikke sjovt, men jeg havde det på fornemmelsen da jeg fik en voldsom smerte i uge 5, der nær havde slået mig i gulvet og da der ikke var hjerteblink i uge 6. Mine symptomer forsvandt og meget langsomt og da jeg var i uge 8, var alle symptomerne væk, så jeg vidste detn egentligt godt inderst inde.
    Men jeg ville bare ike acceptere vel, så du var, man skyder det væk og finder på undskyldninger for hvad det ellers kan være..
    Hvordan fik det med dig og hvornår var det?

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Jeg sendte beskeden inden jeg fik læst den igennem.. Sikke noget volapyk der står ind i mellem *G*

Nå men hvis du ikke helt kan forstå det, så skal jeg gerne oversætte for dig 😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.