nåe, noget nyt fra de håbefulde?

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2008 nåe, noget nyt fra de håbefulde?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Anonymous
    Guest

Nu er der gået lidt siden det første spæde spadestik til Aprilsterminen, blev taget. Er der mon nogle som nærmer sig testning?

Selv har jeg hele 10 dage til næste mens. så jeg har massere af tid- til at sidde her og læse jeres andres håbefulde indslag. Men jeg ser da gerne noget mere action herinde:)

Hejsa Sidsel – 2 forsøg

Anonymous
    Guest

Hej Sidsel
    Har læst dit indlæg længere nede ang. om du ville kunne komme til at være sammen med din mand omkring ÆL, men efter dette indlæg at dømme, lykkedet det så alligevel…?

Knus signe 8+3, på besøg fra marts

Anonymous
    Guest

Hej Signe

Jo faktisk lykkedes det, tror jeg! Jeg regnede min ægløsningstidspunkt ud, herinde et sted og fandt ud af, at min ægløsning faktisk fandt sted, lige inden jeg rejste og altså der, hvor vi ikke bestilte andet. Se DET var en god overraskelse:)
    Det var så i Onsdags og en uge siden.. Vi havde “elskov”..

Men igen, det der med ægløsningstidspunkt, er svært at regne med tror jeg.. Det kan altså drille, så jeg fler mig ikke overbevist. Der er ikke andet for, at have jævnligt sex, optimisme og ikke blive for gal når ikke lige det lykkes i første ombæring:) – Prver jeg at sige til mig selv, haha

Og tillykke med din bette bæbs!

hejsa Sidsel

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.