Rugbrød…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med rugbrøg – Bertram er 7 måneder og jeg har givet ham rugbrøg og det kan han godt li` – så mon bare jeg kan droppe grøden til frokost og kun give rugbrød…
    Tina

Musse2004Musse2004
    Medlem

Ja, det vil jeg da mene, du skal bare sørge for at han stadig får dækket sit mælke- og fedtbehov.

Vh, Linda og Liva, som venter lidt med rugbrød endnu, da hun endnu ikke er så glad for grød med for meget konsistens.

Anonym
    Gæst

Ja, det tror jeg godt du kan.

Det gør jeg i hvert fald 😉

Vivian

Det gør jeg også…. Hun får dækket sit mælkebehov imellem de “rigtige” måltider.

chocol8chocol8
    Medlem

jeg har lige prøvet at give ham rugbrød i dag, efter at have læst jeres indlæg… og det kan han sørme godt lide!!! Gav ham et par bider af mine madder, og han slubrede det i sig (uden tænder!).

MEn hvor meget giver I til frokost, og hvad må de få på? Må de få al slags pålæg?

:o) Anne Katrine og Otto, 7 mdr og nu rugbrødsspiser

Øh, hvor meget de må få. Tja jeg har bare stoppe i munde til han ikke gad mere 😉 Når det er sagt, så har David jo haft sart mave, så var faktisk lidt bekymret, da han første gang spist, hvad der svare til en halv skive bonde brød :-0 MEN han elsker det og han har ikke fået ondt i maven af det.

Det eneste han ikke kan have i maven er youghurt, det får han mavekneb af, men det får han også når jeg spiser det 🙁

Forslag til pålæg:

Torskerogn
    leverpostej
    markel
    Ren smør
    Smøreost
    pate

Indtil videre får David kun noget der kan smøres på, for han ikke kløjs i det.

Håber det kan bruges til noget 🙂

Knus Conny og David knap 7 md som har spist rugbrød i lidt over 14 dage 🙂

Vi er også i fuld gang med rugbrød nu og det er bare et hit… Jeg kan også foreslå figenpålæg, avocado, æg og humus.
    Tina og Bertram

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.