Er jeg den eneste med en mordårlig unge?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Er jeg den eneste med en mordårlig unge?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg elsker selvfølgelig, at min skønne datter synes jeg er den bedste i verden. Hun har siden hun var helt bette, aldrig brudt sig om at sidde hos andre (heller ikke sin far), men ville gerne snakke med dem. Hun skulle bare have lov til at ligge foran dem istedet for.

Jeg har prøvet at øve det med at sidde hosandre når chancen har budt sig. Det vil sige når jeg var i mødregruppe, på besøg hos nogle eller selv havde gæster og det er da blevet LIDT bedre.

Men, men, men… Hun er nu blevet SÅ mordårlig, at så snart hun kan se at jeg er ved, at bevæge mig væk fra hende, så græder hun fuldstændig hjerteskærende! Det er uanset om far sidde og leger med hende eller hvad dælen hun nu har gang i…

Det er lige som om, at det er selve det at hun kan se at jeg går fra hende der tricker det, for nogle gange når far eller hendes søskende leger med hende og hun ikke opdager at jeg går, så er der ikke noget… i hvertfald i et lille stykke tid..

Er der nogle andre der har/haft børn der opfører sig på den måde?

Jeg har ikke været væk fra hende mere end max 1½ time, hvor hun så har været hjemme med far og som regel har ligget og sovet. Hun er aldrig aldrig blevet passet, da jeg stadig ammer næsten 100% og spiser næsten hver 2 time døgnet rundt. Hun vil ikke tage flaske!

WHAT TO DO!!!??

Det er altså rimelig belastende efterhånden. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.

Knuz Michelle

tribecatribeca
    Medlem

Ifølge bogen “Vidunderlige uger” er det netop i disse uger, at børnene lærer om afstand og kan blive rigtig morsyge…. Så mon ikke det blir bedre igen….?

Trine

Anonym
    Gæst

Det håber jeg det gør, men det har stået på i et par måneder i hvertfald, så jeg ved ikke rigtig. Men jeg må jo bare blive ved at øve med hende, så må hun da forståt til sidst at det ikke er farligt når mor forlader rummet:-)
    Lavede også en aftale med svigerforældrene igår om, at de skal til at passe hende en gang imellem. Vi starter blidt med en lille times tid og så bygger på defra. Jeg trænger sgu til lidt alene-tid, men kan ikke nyde den, hvis jeg ved hun er bundulykkelig!
    Puha.. Det skal bare blive bedre, ellers ved jeg slet ikke hvordan det skal gå når hun skal starte i DP.
    Knuz Michelle

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.