Standse mælkeproduktionen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Standse mælkeproduktionen?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Jeg fik piller med begge mine store. Jeg orkede ikke mere da de var næsten 1 år. Må erkende, jeg synes de var ved at være for store 🙂 Jeg fik to piller, på størrelse med p-piller. ½ morgen ½ aften og det sammen dagen efter. Efter den første ½ var mælken væk.

Du skal til lægen, for at få dem. Hvad bi-virkninger der er, ved jeg ikke. Jeg havde ikke haft nogen 🙂

Knus Conny, der godt forstår du ikke orker mere!

R3dh34dR3dh34d
    Medlem

Er det muligt at standse mælkeproduktionen sådan brat? Jeg er jo nede på at amme max to gange i døgnet nu, og nu har jeg fået brystbetændelse igen igen, så nu gider jeg ærligt talt ikke mere

Håber der er nogen der kan hjælpe

Tenna (og Andreas 7 ½ måned)

linemor83linemor83
    Medlem

ja man kan jo få de piller som stopper det, men de koster en ½ bondegård har jeg hørt, da jeg skulle stoppe mit fik jeg bare p- piller og der gik ikke mange dage så var det slut, det tager lige længere tid men det er billiger:-D

R3dh34dR3dh34d
    Medlem

Det er i hvert fald ikke hyggeligt, når det gør så ondt her! Men jeg må da indrømme, at det har været dejligt at kunne amme fuldt ud denne gang. Det kunne jeg ikke med den store. Og at skulle sige, at jeg har ammet for sidste gang, er da lidt trist. Men jeg glæder mig også, til at min krop kun er min igen. 😉

Tak for det gode råd Conny, jeg ringer til lægen i morgen tidlig

Tenna

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

hihi – så er jeg måske en af de få der stadig synes det er hyggeligt?

krams

Det først når de begynder at gå rundt, jeg ikke synes det er så hyggeligt mere. De store gik da de var 10 mdr, så synes jeg ikke det var så fedt mere….

Svært at forklare, men tanken om, at de selv kunne komme og hive op. Nej, så blev det for mærkeligt. Så jeg trappede ned og da de var knap 12 mdr, så holdte jeg helt 🙂 Men jeg kunne kun komme ned på 2 gange om dagen, længere ned kunne jeg ikke komme 🙁 Så var jeg ved at ende med brystbetændelse flere gange, derfor valgte jeg pillerne 🙂

Knus Conny

kplesbergkplesberg
    Medlem

Jeg fik piller med min Marie, da hun afviste mig. De var ikke specielt dyre. Tog i 3 dage ,så var det overstået.

Held og lykke med det!

linemor83linemor83
    Medlem

oki. jeg fik a vide a min læge at de koster 800 pr pille

Hej!

Er lige på besøg fra juni-terminen. Jeg måtte stoppe med at amme min søn da han var 6 uger gammel og fik derfor piller fra lægen. Det var 2 piller og de kostede 100 kr (for begge to selvfølgelig), så det er ikke så slemt.

Line

linemor83linemor83
    Medlem

oki hold da op der er godt nok stor forskel

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.