Hindeløsning, pletblødning og igangsættelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Hindeløsning, pletblødning og igangsættelse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Musse2004Musse2004
    Medlem

Endnu en lægesamtale med en lidt mere forstående og rar læge, som også lavede hindeløsning og aftale for igangsættelse på torsdag.

Selvom jeg så gerne ville have haft, at det gik igang af sig selv denne gang, hvilket det jo heller ikke gjorde sidst, så er det rart at der nu endelig er lys for enden af tunnelen, og jeg ved at der kommer til at ske noget på torsdag. Forhåbentlig med lige så stor succes som sidst og gerne lidt hurtigere.

Og sandelig om der ikke kom en pletblødning allerede en times tid senere, da vi var kommet hjem og jeg lige skulle rydde noget sne og salte udenfor huset.
    Spændt på om det bliver til mere, men ellers kan jeg vist godt lige vente til torsdag morgen.

Hun sagde livmoderen var blød og 1½ cm åben, men stadig lidt bagudvendt.

Synes dog tingene ser lidt lysere ud idag, og nu vil jeg stege frikadeller af 1 kg kød, og få strøget den sengehimmel, som jeg dælme ikke kunne finde nogen steder igår, men som pludselig før faldt ned i hovedet på mig fra en kasse øverst på en hylde i et opbevaringsrum vi har.
    Gad vide om det var et tegn? 🙂

Håber der også snart sker noget hos jer andre der venter.

Kh, Linda 41+1

connyagnetheconnyagnethe
    Medlem

Hejsa!

Nej hvor det lyder godt, du var jo noget nede i går 😉 Krydser finger for, at der sker noget allerede i dag/nat….

Jeg skal snart til jordemor, 1½ time og håber, at hun vil kunne løsne mine hinder. Nu må vi se, som jeg har det nu, føler jeg, at bebsen hænger i skuldren derinde. Tror ikke på, den kan komme længere ned, uden den “falder ud” ;-0

Conny 41+4

Anonym
    Gæst

Hej Linda

Det lyder jo rigtig godt – dejligt at læse at du fik talt med en læge, som viste forståelse for dig!

Nu har du en plan og ved at der snart sker noget – måske allerede inden torsdag. Jeg krydser fingre!

Knus
    Vivian

Anonym
    Gæst

Det lyder da godt Linda!

Allerbedst synes jeg nu det er, at du rent faktisk fik en læge, som var interesseret i, hvordan DU tænker om det her!

Jeg håber, hindeløsningen gør nok til at det går i gang af sig selv nu her i løbet af dagen… ;o)

Tina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.