Hindeløsning gav veer -men ikke nok

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Hindeløsning gav veer -men ikke nok

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja i nat kl 02.00 vågnede jeg og kunne bare ikke sove pga at jeg var blevet så syg og forkølet, hoster og har ondt i halsen….Så jeg lå og havde det rigtig skidt og frøs….pludselig kunne jeg bare mærke den her vesmerte komme lige så stille..og den var god nok.

Det var en ve, og lidt efter kom den igen. Jeg tænkte bare….åhh nej ikke nu i denne tilstand, og lå og tænkte på hvad jeg kunne gøre for at få det bedre hvis det nu var nu……Men jeg var glad og spændt og jublede indeni, for nu var det måske nu?????…

Sådan lå jeg længe og havde veer til kl 5.00, med 10 min mellemrum, men heller ikke denne gang skulle det blive……MEN jeg havde det også vildt dårligt (altså influenza) og stod op og spiste, drak en masse og tog to panodiler, og tænklte så hade jeg da gjort hvad jeg kunne.

Jeg faldt i dyb søvn, og da jeg vågnede i morges var der ingen veer tilbage, kun lidt blødning i bindet -som jeg tror stammer fra hindeløsningen i går….

Stinne 41+4

Anonym
    Gæst

øv øv .. hvor har jeg undt af dig ikke nok med at man gerne vil ha den lille ud men så skal du også døje med influenza… god bedring og håb om nogle gode veer til dig…

hilsen kirsten der også gerne snart vil til at føde

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.