Lidt utålmodig efterhånden og min venindes vand gik imorges…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Lidt utålmodig efterhånden og min venindes vand gik imorges…

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Min venindes vand gik imorges, havde ellers håbet jeg kom først. Snakkede lige med hende igår aftes og der var ikke tegn på noget, men så skete der alligevel noget tidligt imorges, skønt for hende men så bliver jeg da bare ekstra utålmodig 😉 Vil så gerne se den lille fyr snart!
    Var til jm igår og håbede på hindeløsning, men nej intet af det, fik af vide at når jeg er 41+3 kan jeg få lov at indgå i et nyt forsøg her i Odense med igangsættelse vha akupunktur og hindeløsning. Håber dog jeg føder inden. Har en eller anden ide om at man kan mærke når det skal til at være, men det er sikkert noget fis. Det kan jo komme som lyn fra en klar himmel. Det virker bare så urealistisk at tænke på at jeg ligeså vel kan gå igang om 3 timer som om 10 dage, uden at have nogen fornemmelse af noget. Jo jeg har det mens smerter og lidt tegnblødning, men det er jo ikke noget nyt.. Kan i følge mig? Når jeg er på toilet om natten er det ind imellem en ordentlig skylle der kommer og hver gang tænker jeg hov det var vist vandet, men det kan det jo ikke være når jeg 3 timer senere kan afgive samme skylle ha ha.. Så meget kommer der bare aldrig om dagen, men der går jeg måske også oftere..
    Nå det blev lige lidt langt det her, det var bare lige lidt tanker 🙂

Kh Annie 39+2

Anonym
    Gæst

Ja det er underligt det der med at går igang når det går igang. Og man kan være nok så forudanende og tro at der går lang tid, men det kan o pludselig ske.

Jeg var ved jm onsdag hvor mit symfundeus mål var 37, og siden onsdag har jeg bare haft det mærkeligt, bl.a. havde jeg i nat meget kraftig hjertebanken og koldøtte hjerte -har efterfølgende haft det endnu mere mærkeligt.

Var så ved læge i dag, hvor alt var som det skulle være, hunmålte også lige symfundusmålet, som var helt nede på 32, og så sagde hun til sidst, ja mons tro at du så føder her i weekenden, den er i hvert fald klar…………ork nej tænkte jeg der går lang tid, men så slog det mig jo at det jo faktisk godt kan ske når som helst……

Stinne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.