Tis eller vandet..endnu engang.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Tis eller vandet..endnu engang.

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja det er et emne vi før har snakket om og her kommer det på banen igen.

Har lige været inde i byen, og skulle tisse. Gik i føtex og tissede der. Altså på wcét selvfølgelig :-). Jeg tissede færdig, tog bukser på og stod og vaskede hænder, da jeg mærkede noget løb ud af mig. Ind på wcét igen, og mine underbukser var helt våde……Nå men jeg tænkte det var tis. Men det har jeg da aldrig prøvet før, så det slog mig om det kunne være det berømte vand.

Skyndte mig hjem og tog et bind på som man nu skal for at se om der kommer mere, men behøver der at kommer mere på en gang, eller kan det ikke sive lidt efter lidt – over dagen eller?….er det bare mig der har tisset. Det var bre helt klart og mit tis -ja undskyld mig, plejer at være brandorange og meget koncentreret.

Ja undskyld hvis det er et trvielt indlæg, som vi har været igennem et PAR gange, men det er åbenbart ikke feset ind hos mig endnu…..(det er ligesom med spørgsmål om slimproppen…den er heller ikke heeeelt klar for mig endnu.)

Stinne

linemor83linemor83
    Medlem

sys du skal ringe til fødegangen og blive undersøgt…. fostervandet kan godt sive i lang tid, men det kan osse komme i en kæmpe skylde…….. line 35 roskilde

liwedaliweda
    Medlem

hej..
    havde en veninde der havde sivende vandafgang hver nat i 3 dage. hun blev bare sendt hjem idet de ikke troede det var “vandet”, men det var så alligevel. synes klart du skal få det tjekket. idet man vist skal føde inden for et hvis antal timer/dage efter vandafgang.
    held og lykke

ullsenullsen
    Medlem

Hej Stinne,

sådan har jeg det ofte når jeg har tisset – at når jeg har rejst mig op og lige bevæget mig lidt – så kommer der lige det sidste.

Derfor bruger jeg Tena.

Jeg havde samme problem under dele af min første graviditet og talte med JDM om det – og det er ret normalt at når maven begynder at fylde, så kan det være svært at tømme blæren helt. Hun anbefalede at jeg satte mig omvendt på toilettet og det synes jeg hjælper.

Er du i tvivl – ja, så ringer du til FG – men det kan bare være tis – også selvom det er klart det sidste der kommer ud.

Kh Ulla
    35+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.