Svamp eller ny udgave af

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Svamp eller ny udgave af

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Clamydia???
    Begge min store/ydre skamlæber er der kommet nogle knopper g de klør som bare pokker, har kradset hul på dem etpar gange, men hvad kan det være?? Jeg har inden jeg blev gravid haft clamydia, men det kløede bar helt vildt over det hele dernede, hvor det her kun er hvor knopperne er..men blevogså testet for clamydia da jeg blev gravid og da var det væk grundet en behandling mod det.. så kan det være jeg har fået et udbrud af det igen, bare på en anden måde??
    louise 31+1

Anonym
    Gæst

Hej Louise,
    Jeg aner det ikke, men hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig at gå til lægen med det. Det betyder sikkert ikke noget for barnet, men det er da rarest at få lægens bekræftelse af det.
    Kh Monica

tiper28tiper28
    Medlem

Herpes kan man jo deværre også redde sig dernede og det kræver også lægekontakt. Man kan få noget at pensle dem med hvis det er det. Så ring til lægen.

Tine

monique_monique_
    Medlem

et kan også være kondylomer….

skynd dig til lægen og få at vide hvad det er.

mettemavemettemave
    Medlem

jeg havde det på samme måde i min sidste graviditet og det var “bare” svamp !

mette

Anonym
    Gæst

kan desværre først få ringet til lægen på mandag.. Men har smurt lidt med canesten og det har da taget noget af kløen indtil videre heldigvis
    louise 31+2

Anonym
    Gæst

Hej Louise,

Hvis det bliver for slemt i weekenden, så kan du jo købe en svampetest i Matas og tjekke selv.

Du kan også sagtens tage en canesten stikpille, (hvis det viser sig at være svamp) så længe du ikke bruger indføringshylster og ikke sætter den for højt op.

God bedring
    Annette (fra febr. 08)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.