Vand i kroppen??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Vand i kroppen??

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa..

Jeg er kommet til at tænke over det med vand i kroppen. Jeg har ikke noget – endnu – men har tænkt over, hvis det nu kommer, hvor kommer det så fra? Og er der noget man kan gøre for at undgå det??
    Ellers går det fint her, den lille purk er helt vild i dag, min mave har nærmest danset hele dagen, bare hyggeligt. Jeg har ikke haft taget så meget på endnu og min appetit har været uændret siden jeg blev gravid, men synes nu at det er ved at komme til mig. Jeg er meget mere sulten nu end før så nu er det med at huske og spise ordentligt og ikke uhæmmet ha ha. Heldigt julen er overstået 🙂
    Nå det var lige lidt fra mig

Kh Annie 31+0

Anonym
    Gæst

Jeg fik aldrig vand i kroppen under graviditeten med Anders og fik at vide, at det sandsynligvis skyldtes at jeg drak så meget vand! Fostervandet skiftes jo løbende ud (det gamle tisses ud) flere gange i døgnet, så det kræver jo sin del af vand-indtag, men hvordan vand i kroppen kan hænge sammen med for lidt vand-indtag kan jeg ikke lige regne ud. Måske fordi kroppen ikke udskiller det “beskidte” fostervand når kroppen er i underskud?? Jeg kan da lige prøve at spørge på tirsdag, når jeg skal til jdm.

Tina – som indtil videre heller ikke har fået ødemer, men tager pænt hurtigt på for tiden!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.