Er hun mon ok derinde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 Er hun mon ok derinde?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Allesammen…

Jeg går og tænker på om hun mon vokser og har det som hun skal…

Da jeg blev gravid startede jeg med at tabe 2,5 kg… hvilket jo er meget normalt… problemet er nu at jeg ikke rigtig tager på igen… jeg er i uge 30. og jeg har samlet taget 1,7 kg på…!

Jeg har været oppe at have taget 3 kg på… men nu er det altså kun 1,7 kg. og jeg taber mig lidt… Er der andre der oplever det?

Nu var jeg lidt truntet da jeg blev gravid, så jeg tænkte det måske har noget med det at gøre…

Jeg ved godt der nok sidder nogle derude der sys jeg skal prise mig lykkelig fordi jeg ikke har taget på, men jeg er førstegangsgravid og jeg vil bare gerne vide om der er grund til at være nervøs?

Hun bevæger sig rigtig meget… så aktiviteten fejler ikke noget…

Er der nogen der har noget visdom I kan øse af…?

Mette-Louiise 30+5

Anonym
    Gæst

Hejsa.

Jeg har ikke nogen erfaring fra tidligere graviditet, men jeg har haft samme problem og snakket med jm mange gange, da jeg ikke havde noget i forvejen at tære af. Men jeg får hver gang at vide at jeg bare skal være helt rolig. Baby skal nok tage hvad den skal bruge og så længe der er daglig aktivitet og alt forløber som det skal så skal vi ikke være nervøse. Hvis du bare sørger for at spise sundt og varieret stadigvæk så tror jeg bare du er heldig 🙂
    Jeg er begyndt at tage på nu og er i uge 31 så det kan være det også kommer nu til dig.. Det er jo nu de vokser hurtigt og tager meget næring, men hvis du er nervøs så snak med jm og hør hvad de siger. De skader ikke at ringe 🙂

Held og lykke med det

Kh Annie 30+4

chocol8chocol8
    Medlem

jeg tror ikke du skal være nervøs. Så længe aktiviteten er fin, og jordemoderen eller lægen heller ikke har sagt andet.
    Barnet skal nok tage den næring det får brug for – det er dig, der kommer i underskud, hvis det er (det synes jeg i hvert fald, at jeg har læst gang på gang!)
    Jeg tabte mig også lidt i starten (de første 4 mdr), men ligeså snart kvalmen var overstået, tog jeg pludselig revanche og tog næsten ti kilo på på en måneds tid. Siden da er der til gengæld ikke rigtig sket noget med vægten, men det behøver der nu heller ikke, synes jeg 🙂

mvh Anne Katrine, 30+0

Anonym
    Gæst

okay…. tak begge to for de beroligende ord… jeg tager nok min bekymring op med JM.. men skal først til anden JMsamtale d 9 jan. Så ville bare lige høre om man skulle ringe i forvejen og udtrykke sin bekymring….

Men det er fint… mange takker derude 🙂

Mette

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.