hold da kæft man…. lol

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2008 hold da kæft man…. lol

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    linemor83linemor83
    Medlem

hun skønne bebsen til at veje 2000g og længden var hun ikke helt sikker på

linemor83linemor83
    Medlem

var ved jordemoder i dag, og jeg blev sku noget overrasket da hun sagde hun var sikker på jeg er 32 og ikke 28 uger henne. så jeg skal til en skanning på tirsdag, og ihhh hvor jeg glæder mig,,,, og da jeg fortalte hende at jeg har haft veer ringede hun til sygehuset med det samme, så jeg skulle lige op og ha kørt en strimmel, som så så fin ud med min urin var noget lort, har muligvis svangerskabsforgiftning, og jeg har en infektion så derfor alle mine pluk/veer… men det bliver sku dejligt når jeg får a vide hvor langt jeg faktisk er henne, så måske er der kun 8 uger til jeg skal føde, jeg håber…….. line 28(32) roskilde

Anonym
    Gæst

Aj sikke da en forskel! Det er da en del uger faktisk!! Måske voksede den med sneglefart i starten, så de skønnede du ikke var så langt henne, da de satte termin? Glæder mig til at høre, hvad de beslutter sig for, men hvor er det godt nok surt med svngerskabsforgiftning!!

Jeg glæder mig for vildt til på tirsdag hvor jeg skal til jdm igen.

Anonym
    Gæst

Aj hvor underligt. Det er da sjovt at de kan tage så meget fejl. Er du slet ikke blevet skannet i graviditeten. For der mener jeg da de plejer at anslå en terminsdato og den skulle være meget nøjagtigt i forhold til hvor langt henne man er.

Stinne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.