Oddervognen..?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Hej alle.

Jeg er så heldig at jeg har fået lov af min søde kæreste at få Odder-barnevogn til den lille ny. Han har ladet mig vælge lige den jeg vil have.. hehe… meget farligt, så jeg har selvfølgelig researched godt og grundigt og har egentligt valgt den der hedder Olympia Soft II med Dream X stel.. Hvilket han synes var en rigtig god ide, da vi jo påregner at vi gerne vil have en bette en mere med tiden og så forstiller os at vi sagtens kan genbruge denne vogn.. Den koster dog ca. 8100,- vi skal ikke have lift med, da jeg fik en voksipose i julegave.. men jeg kom til at sidde og overveje om der nu også er så mange fordele ved at få det der Dream X stel frem for det klassiske stel. Det koster alligevel 2000,- ekstra for Dream X stellet og ja Anders siger jo at jeg må vælge, men synes måske stadig det er ret mange penge.. og kan se fordelen i at det ikke er så tungt og bøvlet med stellet, men er det også mere holdbart, altså hvis man overvejer at det skal bruges til en bebs mere engang…?

Håber at nogen af jer har nogle erfaringer, så jeg kan tage min beslutning…? For de 2000,- kunne man jo sagtens bruge andetsteds hvis det var…Ved godt at jeg har to mdr til hun kommer til verdenen endnu.. men vil så småt snart i gang med at gøre bebseklar herhjemme…

Godt nytår til jer alle:-)

Nina 30+5

Anonym
    Gæst

Vi har netop bestilt en lignende Oddervogn…

Vi havde selvfølgelig været ude at kigge på den et par gange, og havde egentlig besluttet at bestille det “almindelige stel”. Men vi ombestemte os altså i sidste øjeblik!

Valget foretog vi udfra at:

– Det vejer meget mindre,- den virker faktisk også lettere at køre med.
    – Det fylder meget mindre (Blev overrasket over hvor meget!)
    – Bremserne fik vi at vide var mere sikre,- og jeg synes de er meget nemmere at bruge.
    – Det er lavet af aluminium, så selv om der kommer dybe skrammer i lakken vil det ikke ruste.
    – Det er mere stabilt.

Vi har også valgt vognen ud fra, at den gerne skulle kunne holde til mere end én bebs. Og når der skal 2 børn i autostol på bagsædet,- synes jeg måske alligevel, at det betyder meget at den ikke fylder ret meget i bagagerummet…

Er du opmærksom på, at babysam lige nu giver 15 % rabat på alle 2007 modeller? Vi havde nemlig valgt overdelen inden vi vidste der kom en ny model og fik den med 15 % rabat!!!
    Vi fik også at vide, at der kan være op til 12 ugers lev. tid på de nye modeller,- så det kan da godt være at du hellere snart må få din ønskevogn bestilt.

Held og lykke med at vælge.

KH Helene ca. 28+

linemor83linemor83
    Medlem

kan kun sige en ting, hvis man bruger så mange penge på en barnevogn, så har man sku penge nok;-) line 27+2 roskilde

Hører godt nok slet ikke til i jeres terminsgruppe, men ville bare lige sige at vi har været super glade for vores x-dream stel.
    Fylder mindre, vejer mindre og (synes jeg) lettere at have med at gøre!
    Venter nr. 2 til juni, og skønt min søn Eeeelsker sin barnevogn, så kan den sagtens holde til en mere (hvis jeg da kan få den vristet fra ham;-). Selvfølgelig er den brugt, men den har ikke trælse skrammer eller noget.

Mvh Line, Frederik sep’05 og 17+5

Hej igen..:-)

Tusind tak for jeres råd.. Har lige vendt det med kæresten og nu skal vi da helt sikkert have det dream x stel..

Og tak for tippet om både udsalg og leveringstid Helene.. Det havde vi da slet ikke overvejet… og der er er jo kun ca. 9 uger tilbage nu..hehe..

Kram Nina

chocol8chocol8
    Medlem

ja jeg drømmer også om sådan en vogn! Men min far har lovet at købe barnevogn til mig, og vil helst købe brugt, så nu må vi se om det er til at finde sådan en 🙂
    Koster de ikke 8-10.000 fra ny?

Anne Katrine, 30+1

Anonym
    Gæst

Hej Nina

Du har taget din beslutning og jeg er bare sikker på at du bliver glad for vognen.

Jeg har også en Oddervogn – fra 2003. Med almindeligt stel, og jeg synes overhovedet ikke at det er besværligt at have med at gøre. Jeg har jo ikke prøvet det andet, så jeg ved ikke om jeg ville have været endnu gladere for Dream X-stellet.

Drem X var helt nyt dengang vi købte, og ikke rigtig prøvet af af brugerne endnu, så derfor valgte vi det almindelige stel.

Og du kan ikke se at vognen er 4½ år gammel – stoffet på vognen er lige så pænt så da vi købte det og overhovedet ikke falmet, og stellet har da nogle små ridser, men intet rust, og det er ikke for mangel af brug. Stellet har endda stået ude i fri luft i måneder af gangen, hvor vi så kun tog overdelen ind, og alligevel er det så pænt som nyt.

Jeg glæder mig til at tage den i brug igen og er sikker på at den såmænd også kunne holde til flere end endnu et barn – det bliver bare ikke aktuelt for os.

Odder er kvalitet og så er det dansk, og det betød noget for mig da vi købte – jeg støtter altid helst vores eget lands produkter.

Og nej, det var ikke fordi vi havde penge nok, som en anden skriver. Det var fordi en ting, som vi skulle bruge så meget både som sovevogn hver dag og til transport hver dag, bare skulle være noget der var godt for både baby og os, der skulle køre med vognen.

Bare glæd dig og nyd den – du vil ikke fortryde dit køb.

Knus
    Vivian, 30+1 (der er bare ikke mange uger tilbage…)

tiper28tiper28
    Medlem

Er det i alle Babysams butikker der er 15 % rabat?? Har ikke set det nogen steder og det står ikke på deres hjemmeside.

Tine

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.