Hormoner!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hold da op. Så mærkede jeg rigtig til de graviditetshormoner. Jeg var i skole idag og rigtig træt og så blev jeg stillet et spørgsmål i erhvervsøkomoni, som jeg ikke kunne svare på. Det resulterede i at jeg sad og græd bagefter.

Rimelig pinligt når man er 26 år og ellers godt kan finde ud af faget. Bagefter var der nogen der spurgte til om jeg havde det godt og så begyndte jeg at hyle igen.

Er det kun mig der kæmper mod tudeture og også hedeture?

Lidt brok fra mig.
    Knus
    Katrine 15+2

Ja kender godt hormonerne der fare rundt i kroppen og kan ramme hvornår det skal være. Heldigvis, har jeg ikke tudet over andet end elendige film endnu. Tilgengæld har jeg vist revet hovedet af stakkels sagsløse mennesker, fordi de lige sagde noget forkert, på det forkerte tidpunkt.
    Det er noget mærkelig noget, kan ikke forstå man ikke kan kontrolere det, men sådan er graviditeshormoner!!!
    Kan ikke give en forklaring men kan fortælle du ikke er alene!!

Stort trøstede knus

Conny

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Kan godt kende det med at sidde og græde over noget fagligt..

Jeg er i gang med uddannelse også… (eller HF om man vil)… og nogle gange.. kan jeg sidde og tude over nogle tekster i timen.. man bliver virkelig befippet.. og det gør det ikke lettere når det er de færreste der har børn af dem jeg går sammen med… eller har oplevet en graviditet…
    hehe…

knus fra Soffi, Julian (23.08.06) & spiren 16+3

kplesbergkplesberg
    Medlem

Havde vildt mange tudeture i min første graviditet, men ikke ret meget i denne…indtil i går. Min datter er syg på fjerdedagen med høj feber, og jeg har det ad H… til med at forlade hende, også selvom bedsteforældrene passer hende. Desuden var der en masse bøvl med TDC og Cybercity (vi er ved at skifte leverandør,) og så kunne jeg ikke mere, lagde røret på og tudede.

Det var helt vildt.

Hilsen Katja 13+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.