Lina gider ikke ske-morgen-mad – hvad så?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Lina gider ikke ske-morgen-mad – hvad så?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    aurora1aurora1
    Medlem

frokost og aftenamad, kan jeg jo fint servere små bidder til hende istedet – hun spiser næsten alt… men morgenmaden – det synes jeg er svært. Hun nægter at åbne munden for en ske – med mindre der er ren frugtmos eller yoghurt på – skal jeg bare give hende brød til morgen også??
    hvad kan man ellers give??

/Anja – totalt ideforladt mht morgenmad uden ske

GersboGersbo
    Medlem

Men her spises der så godt nok heller ik særlig meget brød – hun leger mest med det. – Men tænker at gummerne gør ondt, så måske det er derfor?
    Ved ik hva man ka servere…..er selv får herrens mark.

Vh
    Pernille

Anonym
    Gæst

Hvad med yoghurt med havregryn i?? Det kunne Sebastian godt lide, men hans mave kunne ikke tåle det så tit…

Cristina 19+4 og Sebastian okt 06

sweetie19sweetie19
    Medlem

Havrefras, hun selv kan spise, og så med mælk eller vand i en kop?

Helle

oktober78oktober78
    Medlem

og dem kan Xander sørme godt lide….:)

🙂 Pia 17+0

rixipixirixipixi
    Medlem

Her spiser Thomas gerne havregrød, hvor jeg blander lidt yoghurt i. Ikke specielt lækkert, men han elsker youhurt og er kørt død i havregrød, og den blanding glider bare ned.

Rikke – på besøg fra januar

aurora1aurora1
    Medlem

havregrød med yoghurt?? hmm…. tjaa.– hvorfor ikke…barnet vil jo gerne have yoghurt, så det var måske et forsøg værd…

Det er jo ikke bare morgenmaden hun ikke vil have med ske – det er alle måltider – men anden fra mødregruppen er helt vild med rodfrugt og kalkun på glas – så det prøvede jeg lige til frokost i dag – slurp sagde barnet og væk var ½ glas…hmmm… hun gabte og gabte hver gang skeen kom i nærheden… så det er ikke skeen…det er det der er på den…. suk… hvorfor smager glasmad ikke som mors mad??

jeg må til at nærlæse ingredienslisten på det glas og så forsøge med noget lignende

-Anja og Lina som ikke sultestrejker, men bare er vanskelig…hmm…

Anonym
    Gæst

Freja elsker at få øllebrød til morgenmad.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.