Oprop til det Københavnske folk

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Oprop til det Københavnske folk

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    litofamlitofam
    Medlem

Skulle vi overveje at mødes på denne café efter rytmik på onsdag? Det lyder da ok med legerum, økologi osv.? Selvom det vist også er lidt dyrt.

http://ibyen.dk/restauranter/cafekontrol/article580299.ece

K.h.
    Lisbeth

GersboGersbo
    Medlem

så kan vi gemme det gode cafe-besøg til næste eller sidste gang?

Vh
    Pernille

julie_ajulie_a
    Medlem

Det lyder ellers virkelig godt… lidt for godt – måske bør vi for økonomiens skyld vente med at gå derhen til den sidste gang rytmik? Så vi ikke ender med at skulle derhen hver onsdag fra nu af… 🙂

Jeg er frisk og begynder at samle flasker og spare sammen. Jeg ved også godt hvordan man finder derhen – det er lige forbi min gamle lejlighed.

Vh Julie

litofamlitofam
    Medlem

Det lyder som en god idé at vente til sidste omgang rytmik. Så kan vi evt. også se, om vi kan bestille bord, så vi ikke går forgæves. Lyder til at være blevet et ret populært sted hurtigt.

K.h.
    Lisbeth

FruAgnesFruAgnes
    Medlem

Det ser lækkert ud, og det vil være super med en ordentlig afslutning på babymusikk – og jeg er ærlig talt lidt træt at maden i Kvartershuset. Jeg kommer heller ikke onsdag, da Thomas har ferie, så vi skal hygge.

Knus, A.

litofamlitofam
    Medlem

Er taget på spontant efterårsferiebesøg på landet, og har lovet min søster og hendes datter på 5 år at tage i Køge svømmeland med dem og Sofia i dag 🙂 Men vi ses næste onsdag.

K.h.
    Lisbeth

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

– for jeg vil gerne med. Til spisning bagefter altså.

Kys

julie_ajulie_a
    Medlem

– og jeg var så den eneste fra vores gruppe der var der idag… vi var 5 i alt.
    Tobias og Zenias mødre forbarmede sig over mig og inviterede mig på en kop kaffe bagefter. Meget sødt af dem.

Men jeg savnede nu jer.
    Kh Julie

litofamlitofam
    Medlem

På Madmanifestet til 6 personer kl. 12:30

Passer det ikke meget godt?
    Jeg kan kun tælle til seks, har jeg glemt nogen?:
    * Kat
    * Julie
    * Agnete
    * Pernille Gersbo
    * Janne?
    * Mig selv

K.h.
    Lisbeth

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.