Et lille pip fra risiri/Rikke

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Et lille pip fra risiri/Rikke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    oktober78oktober78
    Medlem

velkommen tilbage:)

Var det Jer det skulle flytte fra Djursland til Esbjerg?

Jeg ved at de har en super svømmehal i Esbjerg, det er jo dejligt så i kan komme ud at svømme.

Håber at I bliver glade for Jeres nye hjem!

Mvh. Pia 17+5 & Xander 8½ måned

risiririsiri
    Medlem

Ja, jeg har jo været væk nogle måneder fra ND, men melder mig tilbage til feb. gruppen igen. Vi er flyttet til en anden landsdel, og puha det har været noget hårdere end forventet.
    Den store på 2 1/2 har fårst lige fået dagplejeplads, så jeg har gået hjemme med begge børn de sidste to måneder. Vi har solgt vores hus og er flyttet i lejlighed, så der har været et større logistisk arbejde med at få plads til – / kasseret tingene. Endelig er der kommet lidt ro på, og jeg kan tillade mig den luksus at bruge lidt tid herinde igen. Har sådan savnet jer, man bliver jo afhængig af at høre nyt fra jer.
    Runa har det godt, er nu 8 mdr. Kan hverken krybe eller kravle, men kan sidde selv og vil gerne rejse sig op hele tiden. Hun har lige lært at klappe, så hver gang hun ser et nyt ansigt, klapper hun, for at få kontakt = ros.
    Vi går til babysalmesang, og det er et hit! Hun får så mange samseindtryk i kirken: Lyd, klang, lys, rum, osv. at hun som regel dejser om, når vi er kommet hjem. Vi har også været i svømmehallen med hende for første gang, og Runa er en ægte vandhund. Arme og ben kører som piskeris i vandet og hun griner over hele hovedet.

Overvejer at købe Christianiacykel til at transportere unger og indkøb i. Nogen der har erfaring med cyklerne? Hvor tidligt kan børnene sidde i ladet?

Venlig hilsen Rikke og Runa

katojekatoje
    Medlem

Velkommen tilbage. Godt I er vel landet i den vestjydske hovedstad. Kommer selv fra Hjerting og har faktisk lige været derovre i efterårsferien.
    Bor I i midtbyen?
    Jeg har en Christiania look alike cykel og indtil videre har Olivia enten ligget i voksipose i bunden el siddet i sin autostol når jeg er cyklet rundt med hende. Har set at nogen på en el anden fiks måde har monteret en gammel cykelstol som de små sidder i. Måske andre har bedre forslag…
    -Kat

risiririsiri
    Medlem

Ja jo det var os der flyttede fra Djursland til Esbjerg, mestendels for at komme tættere på familien. Og vi bor skam downtown, så meget som det nu kan blive i Esbjerg!
    Svømmehallen er fed, kan kun anbefales, hvis man skulle komme forbi.
    Efterlyser stadig erfaring med Christianiacykel. Det bliver nok en brugt, hvis vi køber en, for de er dælme dyre.
    Rikke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.