Tredie skanning

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    vibivibi
    Medlem

Blev skannet igår og moderkagen har rykket sig så den nu er 5 cm fra udgangen. Så der skulle ikke være noget problem med at føde vaginalt. Meget lettet.

Baby vejer nu 2545 gram og hun sagde det var lidt over middel, så jeg skulle ikke bekymre mig over at jeg kun indtil nu har taget 5 kg på. Jeg har jo mavekatar og kan ikke spise en hel del fødevarer.

Så alt i alt en rigtig god dag. Det var luxus at få lov at se baby en tredie gang, det har jeg ikke prøvet i mine 2 tidligere graviditeter. Men billedet blev ret dårligt da hun også sagde at det var ret svært at tage når den nu er så stor.

Hovedet lå ned af så det var også godt.

Gik ud og shoppede babytøj for første gang, da det nu føles mere virkeligt og den jo snart kommer ud.

Skønt at kunne kigge i udsalg på 3 størrelser – 4, 1 og 0 år 🙂 Så finder man da næsten altid et kup.

Knus

En glad Vibi

PS. Se min mave og skanning her: http://vibeke.schou.dk/family/baby2008/

hauge2hauge2
    Medlem

Dejligt at det gik godt. Jeg blev også scannet for moderkagens placering i uge 32, og den havde heldigvis flyttet sig. Det gør den jo i de fleste tilfælde.

knus fra Esther 35+5

rikkekronerikkekrone
    Medlem

Godt at høre at det er gået godt.
    Jeg skal scannes på tirsdag for at se om min har flyttet sig, det håber jeg den har, jeg vil helst ikke have et ks, ønsker at føde helt naturligt… 🙂

Rikke 32+6

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.