Hvor tit hikker jeres guldklumper?????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Hvor tit hikker jeres guldklumper?????

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    fruttefrutte
    Medlem

I denne graviditet har jeg kun oplevet hikke en gang, men da jeg ventede mig sidst var det flere gange om dagen, og det forsatte da jeg havde født, så det første lange tid blev vores dreng kaldt Hikke-Andreas.
    Hilsen Christina

oktober78oktober78
    Medlem

Vores lille mand hikker også hver dag, nogle gange flere gange om dagen.

Idag var vi til scanning, og der havde han hikke så vi kunne se det på skærmen, det var rigtig sjovt:)

Mvh. Pia 33+4/34+0

katojekatoje
    Medlem

Min lille bandit har hikke et par gange om dagen. Min sparker og laver rullefald inde i maven rimeligt tit. Tror ikke jeg føder før tid til trods for enormt mange plukkeveer, men jeg håber.
    Men jo min lille trold hikker et par gange om dagen, og det er egentlig ikke specielt rart altid.

Anonym
    Gæst

Hvor tit har jeres små guldklumper hikke???

Jeg har termin den 2 feb, men tror den kommer før, og den hikker 2 til 3 gange om dagen… Mærker heller ikke spark mere, det er mere dens bevægelserne jeg mærker nu.
    Kan ikke huske noget fra min gravidligtet for 8 år siden. Så er lidt på bar bund, med alt….

Musermor 35+4(tror jeg nok)

julie_ajulie_a
    Medlem

Min hikker ikke hver dag, men nogen dage hikker den flere gange om dagen. Jeg kan godt få fniller af det – ligesom hvis man har en nerve der sidder og ticker i ansigtet.
    Vh Julie

hauge2hauge2
    Medlem

ja her bliver der også hikket et par gange om dagen. Det startede allerede i uge 31. Med hensyn til bevægelser, så kan min bebs nu stadig godt sparke til selvom jeg er i uge 35 – av. Og nogle gange et det ligesom om at den stemmer imod med fødderne og prøver at strække sig. Det gør altså nas. glæder mig til den bliver en smule større, så den ikke kan være så voldsom længere.

knus fra Esther 35+2

csjensencsjensen
    Medlem

Ikke hver dag, men når det sker er det gerne over en længere periode… ;O)
    Bevægelser? Ja, nu er den meget rolig i forhold til de to andre, men det er også mere rullende bevægelser!

Knus fra Christina 31+6
    http://www.byslyngel.dk

litofamlitofam
    Medlem

Min bebs hikker også en 2-3 gange om dagen. Nogen gange har hun turbo-hikke, så jeg bliver helt bekymret. Som regel varer det dog kun et par minutter. Hvis min mand lægger en hånd på maven, holder det nogen gange op, hvilket også gælder sparken. Håber han får en lige så beroligende virkning når hun kommer ud 🙂

Lisbeth
    33+1

Anonym
    Gæst

Hvor vildt som Jeres bebser hikker.
    Det har jeg slet ikke oplevet endnu.
    Til gengæld har jeg det ondeste ømme punkt oppe ved ribbene. Nøj – hvor hun møffer lige dér.
    Hilsen Maria

mickimousemickimouse
    Medlem

Min lille dreng har hikke et par gange om dagen. Men det havde min sidste dreng også og han hikkede meget da han kom ud. Hans bevægelser er blevet mere rullende men han prøver dog også tricket med at strække sig og det kan virkelig gøre ondt. Så det bliver rart at få ham ud snart.
    Knus Heidi 35+2

TulleGRTulleGR
    Medlem

Hvordan føles det, når baby hikker?

Jeg synes ikke, at jeg har oplevet, at min baby hikker, men har ingen anelse om, hvordan det føles. Føles nok noget anderledes end de almindelige spark, så jeg går ud fra, at jeg ville have opdaget det.

Pernille

julie_ajulie_a
    Medlem

Det er sådan en fast rytme – ganske som hikke – bare nede i din mave et sted. Ligesom hvis en nerve sidder og ticker ved dit øje.

vh julie

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.