Hvor blev mine fødder af ???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Hvor blev mine fødder af ???

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg var lige i bad hertil morgen, og kommer til at kigge ned af mig selv. Kan ikke se andet, end min store kugleformede mave, det ligner at jeg har slugt en fodbold eller to.

Meeeeen hvor er mine fødder blevet af??? Jeg kan ikke engang se spidsen af mine tæer, de er simpelthen forsvundet, uden at jeg har bemærket det.

Måske det var her i julen, de blev væk??? Vi har haft et rigtig travlt program.
    Juleaften blev holdt ved os,
    julefrokst 1. og 2. juledag,
    28 december fyldte jeg 30 år, og havde huset fuld af gæster,
    Nytårsaften var vi til fødselsdag og havde gæster om aftenen.

Så vi har haft rigeligt, at se til i den sidste tid. Så jeg trænger til, at slappe af, og nyder den sidste tid, inden vores familie bliver til 4.

Men er der nogen, der skulle se et par fødder rende forvildet rundt, er det sikkert mine, så vil i ikke sige til dem at jeg savner dem, og de gerne må komme hjem 😉

Nytårshilsner fra

Marianne 34+5

vibivibi
    Medlem

er nu heller ikke så let nu. Kan huske at jeg fik manden til at gøre det i de sidste graviditeter, men der er nu ikke nogen som kan gøre det så godt som en selv og han er jo ligeglad om de er lige 🙂

Men der er jo kun kort tid endnu.

Skulle ud og købe gummistøvler til mig selv idag, havde nok glemt at jeg er gravid så havde ret svært ved at få dem på og fik krampe i foden så jeg måtte humpe rundt i forretningen.

Knus

Vibi

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

Hej Marianne!

Ja, de fødder, hvor bliver det skønt når man kan se dem igen. MEN, der er en anden ting som jeg synes er værre…… Jeg kan ikke ordne bamsen!!!!!!!! (Læs: tissekonen)

Jeg er altså meget forfængelig hvad det angår, den skal helst se fin og pæn ud, så den altid er klar til lidt af hvert :o) Hidtil har jeg kunnet vokse den selv, men nu har jeg måttet krybe til korset og bestille tid hos en kosmetolog som jeg kender, der må gøre det fra nu af. Vil altså ikke ligge med en hel bæver oppe i hovedet på jordemoder, kæreste og sygeplejersker når baby melder sin ankomst. Nixen bixen :o)

Hej fra en, i kort tid endnu, behåret Lotte

TulleGRTulleGR
    Medlem

Jeg tror det må være en nisse, som har taget dem. Jeg håber så bare, at når de bliver afleveret tilbage, så sidder de på et par lange, velformede modelben. Bare sådan som tak for lån. Jeg har jo hørt om barselsgaver!

Pernille

oktober78oktober78
    Medlem

Ja jeg synes godt nok også at der er blevet laaaaaangt ned til de fødder!!!

Og kan også sagtens sætte mig ind i den kommentar med ikke selv at kunne ordne skønhedsplejen under bæltestedet…..her den anden dag måtte jeg bede manden om hjælp – det er sgu ikke til at se hvad man laver med sådan en vom der sidder ivejen, he, he………men manden har bestemt heller ikke noget imod at udføre lidt skønhedspleje, da der ellers går lidt længe imellem at han får set den del af mig for tiden 🙂

🙂 Pia 33+4/34+0

hauge2hauge2
    Medlem

ja, hold da op. Min mave er godt nok også vokset enormt her i juleferien. Det ender jo med at jeg ikke kan holde balancen hvis jeg bliver bredere end jeg er høj. hi hi. Det er efterhånden svært at rejse sig fra sofaen synes jeg.

hilsen elefanten Esther 35+2

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.