Hjemme fra Egypten (0:

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Hjemme fra Egypten (0:

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Sikke en dejlig tur vi fik (o; Var dog nær ikke kommet afsted, knækkede helt sammen i lufthavnen. Kunne ikke få mig selv til at gå ind i flyveren. Ville bare ikke med, jeg var så bange. Selvom det ville være værre at blive hjemme kunne jeg ikke få mig selv til at skulle ind i den flyver. Så kom der en stewardesse ud til mig. Hun tilbød mig lige at komme ind og tale med piloterne (Så fik hun mig sneget ind uden jeg kunne sige nej) Så sagde hun efter at jeg kunne da lige se hvor de havde fået plads til os (Helt foran) Hun fik så uden jeg næsten opdagede det sat mig ned, jeg fik lige fremstammet – Hvornår flyver den? – Det gør den lige om et sekund så lukkes dørene. Gisp… Nu sad jeg der så og så letede vi. (De piller jeg fik hjalp slet ikke) Laaaaaaaaange 5 timer i en flyver, og stakkels Mikkel. To små børn at holde styr på, og mig der sad og var ved at klemme hans arm af. Var så lykkelig da vi landede. Trådte lige ud på landjorden – Juhuuuu… Og lige ud i varmen.
    Kom hen til det smukkeste hotel, omgivet af palmer, strand og 3 pools. Hvid sandstrand med turkist hav fyldt med farvestrålende fisk. Det var bare lige hvad man trængte til.. Helt underligt at gå ned og koge ved stranden og bade og gå i sommertøj.
    Nød bare hvert sekund.
    Havde næsten ingen plukveer dernede, plejer ellers at have mange hver dag, slappede bare så meget af. Og hver dag når vi var på stranden kom (Allah) Vores rengøringsmand og gjorde rent, sådan en kunne man godt bruge herhjemme (o:
    Det er var så smukt der hvor vi var, blev fyldt helt op at energi, sol og varme. Der er ikke noget som at gå rundt i et nyt land.
    Mange spurgte nysgerrigt – Øh hvornår skal du føde? Jeg svarede bare hver gang – Bare ikke her (0: (Man kunne købe små spædbørn gaden om aftenen, ca en uge eller 14 dage gamle, virkelig uhyggeligt) De var så fattige dernede, så hvis de kunne få 1000 eller 2000 kr for deres baby var det 2 års løn. En rengøringsarbejder på hotellet fik kun 100 kr i løn om måneden. Vi gav Allah 40 kr i drikkepenge den 24 dec han strålede som en sol.
    Kan helt bestemt anbefale Egypten, det var en oplevelse for livet. Og takket være stewardessen kom jeg afsted (0:
    Have slet ikke tid til at bekymre mig om jeg skulle flyve hjem, havde det alt for dejligt og der skete så meget heletiden at jeg ikke havde tid til at tænke over det.
    MEN dagen kom jo, åh havde ondt i maven da vi ventede på bussen, slugte en pille (Hjalp bare heller ikke) Men denne gang havde jeg inet andet valg end at gå ombord, kunne jo ikke blive i Egypten forevigt (Kunne ellers godt have blevet der ind til maj måned og nydt sol og varme)
    Der var så meget turbulens, var toppen af bange. Så tilbød de mig at sidde ude i cockpitet (Hvilket tilbud, det må man jo slet ikke mere) Sad derude i 4 timer, piloterne hyggesnakkede, fortalte alt om flyvemaskinen og alle instrumenter. Kunne sidde og følge med i alt. Vindstyrken kunne jeg se så jeg ikke blev overrasket over turbulens og højde osv. På et tidspunkt krydsede 4 andre fly os, det så helt vildt ud. Og de viste mig alle de byer vi fløj over. Berlin lignede en stor diamant med alt det lys. Var rigtig bange, men nød samtidig den oplevelse det var at sidde der. Ubehagelig landning, men så stod vi da til sidst i kastrup. Pyhh vi faldt ikke ned (o; Men øv et vejr og mørke at komme hjem til efter sådan en uge. Savner bare Egypten helt vildt nu, kunne godt bruge mere strand og sol.
    Nu skal tiden bare lige flyve lidt hurtigt afsted så vi kan føde, så går resten af vinteren vel hurtig. Glæder mig helt vildt til at baby kommer ud (o:
    Må vist også snart til at købe noget til ham, man ved jo ikke hvornår han kommer ud.

Tina (34)

Anonym
    Gæst

Pyha, det lyder da som en rigtig god ferie på trods af alle dine bekymringer på forhånd og din flyskræk.
    Imponeret over at du kan nyde en ferie så meget på nuværende tidspunkt. Det ville bere være et mareridt at smerter og utilstrækkelighed for mig, men sådan er vi jo så forskellige….

Kom du hellere igang med at shoppe lidt på udsalg til den lille størrelse, det er sådan en dejlig måde at få denne kolde januar til at gå på. Dyrker det selv…

Signe 31+6

TulleGRTulleGR
    Medlem

Hej Tina

Hvor er det dejligt at høre, at du havde en skøn tur trods din flyskræk og alle dine bekymringer før turen.

Jeg kan levende forestille mig, at det må have været skønt med sol, sommer, badning og ren afslapning.

Det lyder som om både stewardesser og piloter har været helt fabelagtige til at tage sig af dig og din flyskræk. Det luner virkelig at høre.

Nu må du love at få gjort noget ved den flyskræk f.eks. ved hjælp af hypnose, når du har født. Så du næste gang undgår al den bekymring, og i stedet for kan glæde dig. Forventningens glæde fylder og varmer også rigtig meget!

Kh
    Pernille

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.