AV min Iskias!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej….jeg er ny her. Tænker om nogen har gode råd til behandling af Iskiasnerve i klemme? Har i 14 dage haft jag fra lænden ned i venstre balle og nu er det så slemt at jeg kun med nød og næppe kan gå 30-50 meter før nerven sætter sig fast og så kan hverken komme frem eller tilbage.
    Godt nytår forresten 🙂
    Tytte 35+0

julie_ajulie_a
    Medlem

Jeg vil da anbefale at du starter med din egen læge, og af denne får en henvisning til en god fysioterapeut. Du skal nok stadig selv betale lidt, men med en henvisning er det billigere.
    Ellers kan du selv finde en massør? Jeg har en her i Vanløse, som har en særlig briks til gravide, hvor man kan ligge på maven og hun er rigtig god. Jeg er i hvert fald sluppet for de samme smerter som i sidste graviditet ind til videre. Og jeg havde også det der ned i venstre balle – som om hele venstre ben var ved at falde af.

Vh Julie, 33+2

powermommipowermommi
    Medlem

Jeg er netop kommet hjem fra min jordemoder, hvor jeg har fået akupunktur netop pga min iskias nerve. Har døjet meget med den i flere år og fandt så ud af at de hos min jm tilbyder aku. Det er værd at forhøre om synes jeg. Det er rigtig slemt at døje med og har endda prøvet at mit ene ben kollapsede under mig engang idét nerven blev klemt. Den er tricky den nerve!

Alice 31+4 (32+4)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.