længes efter barselsorlov

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 længes efter barselsorlov

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nu synes jeg maven er ved at blive tung. Jeg pruster og stønner ved mindste bevægelse. Jeg har sidste arbejdsdag den 17. januar. Det glæder jeg mig til. Nu er jeg kommet i vanen med at slappe af her i juleferien. At skulle op igen kl 6 om morgenen og først være hjemme kl 17- 17:30 bliver hårdt. At være fuldtidsarbejdende,have et barn på 5 år er hårdt. At være 41 år gammel gør det jo nok heller ikke lettere.

Er der andre der stadig venter på at skulle starte på deres orlov?

Jeg har termin den 15. februar.

Pernille

Åh ja – jeg melder mig også lige ind i “klubben” her… Sidder lige og river mig selv i håret over den #?=&%¤”# s…. bachelor-opgave som jeg skal aflevere senest på torsdag (3.1.2008) klokken 12.00 – AHRG… Er omsider ved at være færdig med analysedelen, men mangler altså stadig diskussion, konklusion og perspektivering, og nu har jeg lige spist så meget slik så jeg er blevet dårlig og sveder helt vildt, uaks… Min datter er på besøg hos mormor, men jeg skal hente hende her om 2 timer. Overvejer at aflyse besøg hos lægen i morgen, for synes mine minutter er lidt for kostbare de næste par dage, havde egentlig satset på at blive færdig idag, så jeg kun skulle skrive ud og kopiere i morgen, men det ser lidt urealistisk ud lige nu, og trængte lige til et lille afbræk – derfor er jeg lige herinde nu i stedet for at skrive opgave – hvis nogen skulle undre sig 🙂 Men jeg skal op og forsvare mit projekt d. 18. januar, og derefter er der ENDELIG barsel 😀

Frederikke 32+5 (51 dage til temin)

mickimousemickimouse
    Medlem

Ja jeg venter også med længsel på barsel – men jeg har kun 3 arbejdsdage tilbage. På fredag starter min barselsorlov endelig. Jeg har termin d. 05-02-2008.

Knus Heidi
    35+0

aurora1aurora1
    Medlem

jeg har heller ikke orlov endnu… jeg skal lige have overstået en eksamen i uge 3 + forberedelse i de næste par uger, men så er det også slut.
    og jeg glæder mig til ikke at have noget hængende over hovedet, som giver dårlig samvittighed…. og bare kunne slappe af og glæde mig til at se den lille prinsesse – og gøre klar til hendes ankomst. jeg har med vilje ikke vasket eller fundet nogle af tingene frem endnu – men så snart jeg officielt er på barsel skal jeg på loftet (læs: sende manden på loftet)

-Anja 32+1-

TulleGRTulleGR
    Medlem

Jeg er i et vikariat, som er blevet forlænget til den 31. januar. Det er jeg rigtig glad for, men nu mest fordi barselsdagpengene ikke trækker – smil!

Dog kan jeg selvfølgelig stoppe før, hvis jeg selv ønsker det, men når jeg nu rent fysisk har det super fint, så er der jo ikke rigtig nogen grund til det.

Her efter 11 dages juleferie, ville det nu alligevel være meget rart ikke at skulle på arbejde igen, men bare kunne koncentrere sig om at ordne børneværelse m.m.

Er meget spændt på at se, hvor meget tid, men reelt har, når baby er ankommet. Jeg skal skrive HD hovedopgave, mens jeg er på barsel, så noget tid til mig selv skulle jeg jo gerne have, og der skal da også være tid til alt det hyggelige barselshalløj med andre mødre!

Pernille

litofamlitofam
    Medlem

Åh ja, glæder mig meget til barsel. Går først fra fredag den 25/1, hvor vi afleverer og fremlægger dette semesters sidste opgave. Har termin den 19/2.

Jeg SKAL bare bestå dette semester, så håber virkelig ikke jeg føder før tid. Det er der nu heller ikke noget der tyder på. Men ja, man er efterhånden ved at være rimeligt besværet og træt, og jeg ville meget hellere bruge tiden til at slappe af og gøre klar til baby kommer, end at skulle lave opgave og slæbe mit efterhånden fede korups op på cyklen og de 10 km ud på skolen. Heldigvis kan jeg lave meget af opgaven hjemmefra, så det er ikke hver dag jeg skal ud til skolen.

Mvh.
    Lisbeth 33+0

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.