Klapper mig selv på skulderen…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Klapper mig selv på skulderen…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    powermommipowermommi
    Medlem

*klap klap* … og siger: “Godt gået, Alice”!

Dette er vores først vinter i vores nye hus på en villavej (tidligere bolig var en landejendom) og med alt den sne der er kommet siden i går skal det jo ryddes… og helst inden posten eller hundelufterne kommer.

Så jeg har netop ryddet sne med en kost (vi har ingen sneskovl endnu – den bliver købt senere i dag) og fået saltet fortorvet og det er et godt stykke hen af gaden.
    Så med en bækkenløsning er jeg stolt af mig selv, at jeg fik det gjort!
    Nu mangler jeg blot at plyndre juletræet for pynt og få det lagt væk til næste jul.

Har jeg mon fået redebyggeri-syndrom allerede….? :0)

Alice 31+5 (32+5) – på vej til lægen med min ældste, der har fået skoldkopper

julie_ajulie_a
    Medlem

Ja, hvor bor du?? Jeg sidder netop her i Kbh og kigger ud på himlen og tænker, at det ligner altså en sne-himmel. Den er tung og blågrå på den der sne-mættede måde. Så måske vi snart får mere end de 4 fnug i går.

Flot at du kunne feje og salte!! Det er drøn hårdt arbejde – og det ved jeg, for vi har en hjørnegrund og jeg tog hele vejen rundt sidste år! Kunne jeg ikke have gjort med BL.
    Jeg har lige slæbt det gamle puslebord op fra kælderen, og så tror jeg heller ikke jeg skal lave mere i dag!!! Bortset fra, at jeg er gået i gang med at farve de gamle stofbleer. De skal være mørkt røde, i stedet for hvide med gule gylpe pletter 🙂
    Jo, der er så absolut redebyggerri i gang.
    Vh Julie, 33+3

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

Klap klap her fra også!!!!!

MEN, jeg er godt nysgerrig – hvor i landet bor du? I København fik vi 4 snefnug i går eftermiddag, men INTET ligger tilbage……det er snyd!!!

/Lotte 33+0

powermommipowermommi
    Medlem

Til de nysgerrige ;0)

Det sneede hele aftenen i går og min mand blev ved med at trække gardinet for men efter 3 gange, at have rullet det fra igen, beordrede jeg ham til at pille naldrene fra dem. Vi har en gadelampe lige udenfor vinduet og synes det er så hyggeligt at sidde indendøre og kigge ud i lysets skær og se alle de store snefnug der dalede ned… Aaaahhh, Peter´s jul – stemning om igen! *GG*

Alice – netop hjemvendt fra lægen med “skoldkoppen”. Min rare læge sørger for at jeg får glidelagen til sengen og bilen.

Anonym
    Gæst

Klap, klap, da …Alice, men pas nu på dig selv!

Nu sner det også her, ikke meget… lidt smådrys, men til gengæld blæser det en stiv pelikan. Og hvis det står til mig, så kommer der ikke mere af den slags i år. Kan huske febr, for 1 år siden med væltede busser og al udkørsel forbudt. Jeg havde ellers planlagt en tur til babysam i dag, men orker ikke rigtigt i det vejr… mangler madras til liften + kaleche (den gamle er forsvundet), dækken til Odder barnevognen (det gamle er væk), nye batterier til Babynova alarmen (gamle virker ikke), div. pigeon-flasker, en weekendtaske … og så ja, lidt af det løse – Så, ja, redebyggeriet er i gang 😉

God bedring med “skoldkoppen” 😉
    Annette

Anonym
    Inaktiv

Åhhh, får da helt dårlig samvittighed over, at jeg ikke nåede at salte, før jeg tog på arbejde i morges (men med to ‘galninge’ på 1 og 3 år var der ligesom ikke ro til det *S*)

Men ja, rigtig hyggeligt med snebyger – vi har stort vinduesparti i stuen, som var pænt trukket fra hele aftenen i går :O)

God bedring med Lina

Smoothie (som lige var nysgerrig og kiggede forbi den ‘falske’ terminsside *S*)

Anonym
    Gæst

he, he. Det er nok redebyggerinstinktet, der har sat ind. Da jeg var 32. uger henne med den første skrubbede jeg gulve i hele lejligheden på alle 4 – også med bækkenløsning. Denne gang er hverken bækkenløsningen eller redebyggerinsinktet vendt tilbage endnu. Det sidste må dog godt snart komme: her trænger til en ordentlig omgang 🙂

KH Anne 32+0

oktober78oktober78
    Medlem

Heldigvis har vi ingen fortov (hurra) så jeg lader bare sne være sne, og hygger mig med at sidde her ved pc’en med gang i brændeovnen og kigge ud på det:)

Havde egentlig også planlagt en tur til udsalg i Babysam idag, men det må vente til imorgen…..

Pia

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.