amme-bh

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    powermommipowermommi
    Medlem

http://www.libero.dk/Pages/Dictionary/DictionaryTerm.aspx?id=33449

Den er dog blevet lidt dyere men stadig billig.

Alice

aurora1aurora1
    Medlem

jo det er lidt tidligt endnu, men man skal vel til at samle lidt sammen i løbet af de næste uger.

Jeg havde en amme-bh i sådan noget tyndt net-agtigt elastisk noget (uden hægter eller lign.) sidst jeg fødte. Jeg mener at den er fra Libero… de kostede næsten ingenting og jeg husker den som rigtig god om natten og vil gerne anskaffe sådan nogen igen…

Er der nogen af jer der ved om man kan få sådan noget længere – og hvor?

Den sidste jeg havde er købt via en fra min mødregruppe på barselsgangen i Frederikshavn og den er nedlagt nu 🙁

-Anja 29+1-

powermommipowermommi
    Medlem

Ja, de er bare så lækre at have på. Har endda også brugt mine mellem graviditeterne til f.eks sport.
    Jeg kan huske jeg bestilte mine hos Libero (ringede til dem). Prøv at søge på deres hjemmeside.
    Jeg skulle give 50 kr pr bh men der kom aldrig nogen regning så mine var gratis :0)

Alice 28+3

aurora1aurora1
    Medlem

tak 🙂
    jeg havde selv ledt på libero.dk men ikke fundet dem.
    har nu bestilt

-Anja-

Musse2004Musse2004
    Medlem

Jeg købte en lign. top/bh på apoteket, men jeg foretrækker nu selv lidt mere støtte til de ømme ammebryster i starten.

Vh, Linda 24+6 – martsterminen

julie_ajulie_a
    Medlem

dem havde jeg også, og de var nemlig især gode om natten, og i starten hvor brysterne skifter størrelse hele tiden.
    jeg købte mine på fødegangen på hvidovre hospital, til 50,- stk.
    de fås i hvid og sort.
    vh julie, 30+1

Anonym
    Gæst

Jeg købte, også mine på fødegangen, det var dog i Herning, så mon ikke de har dem på de fleste fødegange rundt i landet??

Marianne 31+4

LotteaaLotteaa
    Medlem

Hej Anja

Den amme bh fra Libero: hvordan gør man, når der ikke er hægter i? Hiver man bare op i den så?

Hilsen Lotte (30 + 1)

Anonym
    Gæst

hej med jer

Jeg ammer min datter på lige knap 4 uger og vil lige fortælle, at kvickly sælger en super ammebh til kun 99.95 kr. ! Den er uden bøjle men holder fint på sager. Den dur nok ikke til dem med meget store bryster, men virker optimalt på mig. Den har klips foran så du lige kan lukke op for madpakken *GG* og er lavet i dejlig blød bomuld. Den er også fin at sove med – det gør også *SS*. Jeg har købt 3 af disse BH-er og det er fint for mig og prisen er den samme for de 3 som de mange steder tager for 1 !

Hermed anbefaling givet videre.

KH

Carina og Lilja 26 dage

julie_ajulie_a
    Medlem

hej Lotte

Ja, den er meget elastisk, lidt a la en sports bh, og man kan hive op eller ned i den.
    Det er rigtigt at den ikke støtter så meget, hvis man har meget store bryster. Men jeg er max en c skål og havde fin brug af den. Den er også så elastisk, at man kan stoppe en stofble ind i den om natten, i de perioder hvor man øger produktionen og vågner op i en sø af mælk om morgnen.
    Vh Julie

aurora1aurora1
    Medlem

som julia skriver så skal den hives op eller ned – den kan ikke åbnes.
    Jeg bruger en e-skål og den støtter ikke ret meget, men jeg synes den var god om natten istedet for en med bøjler, så man stadig kan have indlæg eller andet på plads når brystet ikke er i brug om natten.

-Anja 29+3-

Er lidt nysgerrig, jeg har store bryster (85H, og det er ikke en taste fejl!) Er der nogen der har gode erfaringer med nogle bestemte amme-bher?
    Jeg blev så glad da jeg kunne konstatere at de i Randers Storecenter, har 85H på lager!!!! Det havde jeg ikke ventet, de andre steder jeg har spurgt, ja der skal de bestille dem hjem. Jeg kan endda både få sort og hvid 😉
    Nå, men der skal jeg nu ud og købe i hvert fald 2 hvide og en sort! prisen var også mere end ok 400 kr pr stk. Så det er jeg meget positiv over!
    Men hvis nu nogen har en god erfaring med et bestemt mærke, så vil jeg gerne have et godt råd 🙂

Conny på besøg fra marts 27+3

Hej Conny.

Jeg er selv fra martsgruppen.. Men jeg har også nogle ret store bryster.. Jeg har bare det problem at jeg er forholdvis spinkel i brystmål, så jeg bruger nu str 70I(men er også vokset helt vildt på barmen i min graviditet.. gik fra en 70D-E til ja nu en str 70I). Men jeg ved at kæden CHANGE har bh’er og amme bh’er der går op til skål J, så hvis ikke vores bryster vokser alt for meget efter mælken er faldet til kan man i hvert fald få nogle fine ammebh’er der.. Ellers er der også http://www.lace.dk som også er leveringsdygtige i bh’er og ammebh’er til store barme..
    Tror blot at man som de andre også skriver skal vente til efter man har født.. speciel eftersom bh’er i den størrelsesorden er monsterdyre…

Håber du kunne bruge mine råd lidt..

Hilsen Nina 28+2

katojekatoje
    Medlem

Har lige købt ammebh i Change i 80g og de har dem vist op til j skål og større i omkreds. Jeg er vokset fra en 70d til 80g og blev tilsidst træt af at købe alm bh som jeg sikkert ikke kommer til at bruge igen, så derfor valgte jeg at købe ammebh istedet. Jeg synes den er rigtig rar, havde også ammebh i samme mærke sidst og de støtter godt, er nemme at åbne og lukke, pæne og koster ikke det hvide ude af øjenene.

risiririsiri
    Medlem

Prøv Heartwear.eu’s hjemmeside. De har en serie af ammebh’er ved navn Bravado supreme, der er super gode. Jeg brugte dem sidst jeg havde født, og denne gang også under graviditeten. De støtter rigtig godt og er meget slidstærke. Der findes en størrelsesguide på siden, så du får den rigtige størrelse. Bh’erne koster 415 kr.
    Jeg har lige købt to nye, og fik dem dagen efter jeg bestilte.
    Rikke 30+0

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.