vil I høre noget der er for skørt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 vil I høre noget der er for skørt

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    mallebakmallebak
    Medlem

jeg skal til md scanning den 25. sep. Men det er jo ikke helt sikkert de kan se det. jeg er fuldstændig ligeglad hvad det bliver

Anonym
    Gæst

Jeg er også helt sikker på at jeg fåre en dreng igen denne gang…..Er dog ikke gået igang med at sy babytøj endnu. Regner med at få spændingen udløst den 10.okt hvor jeg skal til MD scanning.

Signe 15+2

mallebakmallebak
    Medlem

jeg har købt støvblåt garn og skal til at strikke. ved ikke engang om det bliver en dreng. De første måneder var jeg overbevist om at det var en pige, men nu tror jeg det er en dreng. Men hva, om ikke andet er tiden gået med noget fornuftigt og bliver det en pige vil de sikkert gerne have en blå bluse og blå bukser på genbrug. Pia

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

Jeg skal til MD_-canning den 1. oktober, og vil jo som sagt ikke vide om der er tap eller rille…..så jeg har købt beige garn, og skal til for første gang i mit liv, at begive mig ud i strikkeriet :o)

/Lotte 16+1

mallebakmallebak
    Medlem

jamen jeg har lige strikket i beige, og det er så kedeligt6. den støvblå er vildt flot, og som sagt er der jo genbrug

vibivibi
    Medlem

Jeg syr tøj i gult, grønt og hvidt. Vi vil ikke vide hvad køn det bliver så kan begge jo bruge det.

Knus

Vibi

hauge2hauge2
    Medlem

hej. Piger kan altså godt bruge blåt. Tænk bare på cowboybukser. Bare sæt det sammen med noget rødt, så ser det superkært og frækt ud. Du kan jo også sy små blomster på eller andet hvis det bliver en pige. Det er værre at putte en dreng i lyserødt synes jeg. hi hi

Ja, piger kan altså godt have blåt på og som hauge2 foreslår, så kan der sættes blomster på, hvis der ud kommer en lille pige.

Jeg har to drenge i forvejen og, hvis, jeg får en pige, så er der masser af deres tøj der bliver genbrugt. Nu ved jeg at hele familen vil kommer med lyserødt og andet pigetøj. Så røde bukser og blå trøje eller lyserød trøje og blå bukser. JOjo, det kommer min pige til, hvis det altså er en pige….

MVH

Conny, som ender med at drukne i pigetøj, hvis det er en pige… Vi har næsten kun drenge i familien 😉

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.