Plukkeveer?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er førstegangsgravid og er indenfor den sidste uges tid begyndt at få plukkeveer. Jeg synes det er lidt tidligt, men inden jeg begynder at bekymre mig alt for meget, vil lige høre om andre oplever det samme? Og evt. hvor mange gange i løbet af dagen?

Mange hilsner
    Rikke 18+0

Anonym
    Gæst

Mine plukkeveer startede i uge 17. Jeg er førstegangs gravid. Det er meget forskelligt hvor tit jeg har dem. Nogen gange en gang om uden, og nogen gange 3 i rap. Jeg var også bekymret første gang, men det var fordi de kom samtidig med mavekrampe, av.
    Men så længe de ikke gør ondt eller bliver reglemæssige, er der ikke noget at være bekymret for.
    monica 22+0

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

Jeg har også plukkeveer. Mest om morgenen, men de gør ikke ondt, så jeg er rolig. Jeg synes også det er tidligt, men det er åbenbart helt normalt at de kommer så tidligt.

/Lotte 16+1

hauge2hauge2
    Medlem

plukkeveer starter i uge 14, men det er meget forskelligt hvor meget man mærker til det og hvornår. Nogle går en hel graviditet uden at mærke noget. Andre er plaget meget af det.
    Hvis du har mange plukkeveer – mere end 20 på en dag, så er det fordi kroppen fortæller dig at du skal geare ned. Men det er helt ufarligt så længe det ikke gør ondt.
    knus fra Esther 17+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.