ej madelaines mor er mistænkt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 ej madelaines mor er mistænkt

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    mallebakmallebak
    Medlem

Jeg har tænkt meget på den stakkels pige. hvad der var sket med hende og om det var en syg idiot af en pædofil der nu på 4. md misbrugte hende. Om hun nogensinde ville blive fundet igen osv. Er da virkelig i chok over at de nu mistænker hendes mor. Tror I forældrene har noget med det at gøre eller er det i mangel på opklaring at de nu mistænker hende. De siger m. blod er fundet i den bil familien lejede. Men altså min 5 årige datter har også siddet i vores bil med et skrabet knæ og min søn engang m næseblod. Jeg håber næsten at pigen døde samme dag hun forsvant for det er ikke til at holde ud at tænke på at hun har været i kløerne på nogle syge personer så længe. Puha hvor er det uhyggeligt. Pia

Anonym
    Gæst

Jeg tror faktisk det er ret sikkert at det er moderen eller evt begge forældre der har slået hende ihjel (hvordan staves det???). De siges at de har givet børnene sløvende medicin om aftenen for at de kunne gå i byen, og så kan det jo godt være sket ved et uheld – hvis det da kan kaldes et uheld…..

Hvis de bliver dømt er det bare for meget at de på den måde har ført sig frem i medierne, og sågar fået paven med til at appelere for Madeleine. Men vi må vente og se. Men som oftest er morderen jo nogen i den nærmaste omgangskreds.
    Signe

mallebakmallebak
    Medlem

Jo men tænk hvis det ikke er dem, og de udover sorgen over deres datter også skal beskyldes for det. Jeg kan simpelthen ikke tro det er dem. Jeg har virkelig følt med dem, og som du selv skriver så har de jo været fremme igen og igen og beskrevet savnet og fortvivelsen . Men selvfølgelig kan det da være dem, synes bare at så har de da holdt en hel verden for nar. De har samlet over 11 mio ind til deres fond for forsvundne børn

LotteForfsLotteForfs
    Medlem

Jeg tror altså også at det er hendes forældre, eller én af dem. Deres vidneudsagn er helt forskellige…… Og så synes jeg de virker usympatiske og en lille smule “for” perfekte og hellige…..men dét er jo bare hvad JEG synes.

Men baseret på deres vidneudsagn, tror jeg det er hendes forældre.

Jeg tænker lige nu over hvor forfærdeligt det må være hvis man en dag selv bliver uskyldigt anklaget for en sådan forbrydelse….usch!

/Lotte 16+1

vibivibi
    Medlem

Kan slet ikke tænke mig at det kan være forældrene.

Fra hvad jeg har læst omkring hvordan det Portugisiske politi har håndteret sagen så virker det som om de er så trætte af sagen at de på en hvilken som helst måde ønsker at lukke sagen.

Hvad var det også for noget med at den Portugisiske lokalbefolkning var trætte af at denne sag skræmte turisterne væk fra området? At nu mente de at forældrene burde tage hjem. Ikke særlig sympatisk.

Og spørgsmålet om man må efterlade sine sovende børn alene på et hotelværelse. Jeg ville nok aldrig gøre det. Men det får jo en til at tænke over om man må efterlade sine børn ude i sin egen have alene? Man kan jo aldrig vide om der vil komme en sindsyg pædofil forbi.

Knus

Vibi

powermommipowermommi
    Medlem

Tjek lige dette uddrag af en artikel jeg læste på tv2.dk.
    Jeg begynder så småt også at hælde til forældrene som de skyldige efterhånde…

“Ifølge tv-stationen blev der fundet spor af blod fra Madeleine i en bil, som hendes forældre lejede 25 dage efter hendes forsvinden den 3. maj.”

25 dage EFTER Madelaine´s forsvinden….

Alice (på besøg)

Jeg kan sørme godt forstå at politiet efterforsker forældrene, når de har fundet blodspor fra pigen i bilen, som angiveligt er blevet lejet EFTER pigens forsvinden.

Desværre er der ikke noget der tyder på at den lille pige dukker op igen, hvilket jo er en katastrofe for enhver forældre…

Anonym
    Gæst

hvorvidt moderen, Kate, er skyldig eller ej, synes jeg ikke vi andre kan vurdere på baggrund af, hvad der kommer frem i medierne. De er alle i konkurrence med hinanden om at få den bedste historie og det største scoop.

Det eneste vi kan være ret sikre på er, at det portugisiske politi har håndteret sagen langsommeligt…

Uander alle omstændigheder – det er forfærdeligt, og jeg tror ikke Madelaine er i live. Men dette er en alt for tragisk sag til, at nogen af os kan konkludere, hvem den skyldige er på baggrund af det ikke helt neutrale filter som pressen er – det skal jo altid gøres lidt mere spændene for at avisen bliver solgt og indslaget bliver set.

I mine øjne er begge forældre uskyldige indtil det modsatte er bevist.

Vh Annette 16+2

litofamlitofam
    Medlem

Jeg er enig med dig Anette.

Lisbeth
    16+1

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.