Om at mærke liv eller ikke – lidt beroligende ;-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2008 Om at mærke liv eller ikke – lidt beroligende ;-)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej piger,

Mange af jer (inkl. mig selv), går og tænker – er alt mon vel, hvorfor mærker jeg ikke noget eller kun lidt. Nu har jeg altså ringet til min jordemor, da jeg synes det var alt, alt for længe siden at jeg har mærket noget: og hun fortæller, at det er helt normalt ikke at mærke noget før uge 22-23, så ro på – fostret er jo ikke så stort endnu… også for 2. gangsgravide. Pyyyh

Samtidig har jeg fundet dette link, der forklarer lidt om forsterbevægelser:

http://www.netbaby.dk/artikler/gravid/fosterbe.asp

God læselyst og lad os nu slippe bekymringerne ;-D

Annette 17+0

Schroeder2Schroeder2
    Medlem

Fedt link – det er rart at høre at der ikke er grund til bekymring.

Jeg har svært ved at skelne mellem venstrehuck og min konstante sult, der gnaver. Men hvis jeg husker ret fra sidste graviditet, så kan de der spark og slag være ret voldsomme, så hvorfor egentlig gå og glæde sig for tidligt. Lige nu kan jeg sove hele natten UDEN at blive vækket af den slår kolbøtter. Også værd at glædes over. Eller at min lille bebs (hrmmm.) på 16 mdr. er begyndt at løbe, f… jo. Det ser vildt sjovt ud, og hun griner selv så meget at hun falder på næsen næsten hver gang, men hun er sgu sej og rejser sig bare og foretager selvsamme manøvre igen.

Hav en rigtig dejlig torsdag allesammen.

Vera 16+5 / Julie 280406

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.