Stakkels lille pige…. :-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Stakkels lille pige…. :-(

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Min søde lille datter har så ondt for tænder at hun har grædt i 2 timer i streg i forbindelse med at hun skulle puttes. Hun har grædt og grædt og har haft hånden inde i munden, og savlet har løbet i een strid strøm ud af munden på hende. Har måtte skifter body og pudebetræk x 2. For søren da… og panodil har ikke hjulpet en disse. Puha jeg er godt nok træt nu efter at hun langt om længe har måtte overgive sig (i barnevognen som jeg kørte med i vores bryggers – normalt noget vi aldrig gør)! Puha ved næsten ikke om jeg kan sende hende i DP i morgen, hvis hun har så ondt??? Hvad tænker I?

Kh en lettere udmattet Louise – ked af det på AK’s vegne…..

Self. er det synd for de små når det vælter frem med tænder, for det gør ondt! .. Ingen tvivl om det.

Men somregel har de ikk ondt i længere tid af gangen, men en gang imellem over en periode.

Så jeg ville nok sende afsted, medmindre det er åbenlyst at hun ikk kan være nogen steder af smerte.

Stakkels pus!

Natasja & Josefine 220907

Mia1204Mia1204
    Medlem

Øv øv hvor er det træls!!

Her bliver der også savlet konstant så mon ikke der også snart er nogle tænder på vej til os;o)

Hvis hun sover dårligt i nat og du kan mærke på hende i morgen at hun ikke er helt på toppen så ville jeg ikke blinke med øjnene over at holde hende hjemme.
    Man kender det jo selv, man ha det bare bedst med at være hjemme hvis man er sløj.

Pøj pøj med hende!!

Mia

70eren70eren
    Medlem

Hej.
    Da min datter var lille (17 år siden).. kunne man få noget på recept der hed dolodent, til at påføre gummerne ved tandfrembrud.
    Det er ikke alle læger der vil udskrive det, men jeg ved at det stadig kan fåes og det er en mega stor (smertestillende)hjælp til de små.
    Min datter skreg i 14 dage når der kom en tand.

Hilsen Pia

Jeg tog så til vagtlæge med hende, for hun vågnede efter 5 min og skreg om endnu værre end før. Vi anede ikke vores levende råd, så vi besluttede at kontakte vagtlægen for at sikre os at der ikke var noget alvorligt galt……det var der selvfølgelig ikke – heldivis. Og tøsen faldt i søvn i bilen på vej hjem og har kun være vågen 3 gange i nat, hvor jeg heldigvis bare kunne give hende sutten. Men for dælen da. Al respekt til Kolikbørns forældre!!!!!!!!!!
    Louise

Bisling1Bisling1
    Medlem

Hej Louise 🙂

Stakkels AK – hvordan har hun det i dag?

Da Mikkels første tand skulle igennem græd han uabrudt i 2 uger – vi sov ikke og kunne intet.
    Fik Dolodent på apoteket – og selvom det vidst er taget af hylderne, så må der findes noget andet – måske Matas Ømme gummer?
    Ved at dolodent blev fjernet da det lokalbedøver, men gud hvor det dog hjalp hos os… Mikkel fik fed og jeg ligeså… Det blev i hvert fald vores redning… måske de “ømme gummer” fra Matas kan hjælpe?

God “bedring” med hende 🙂

Knuser

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.