Hjemme igen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Carola27Carola27
    Medlem

…puha så er jeg tilbage efter en skøn uge i Skiveren i Nordjylland. Vi kørte derop sidste lørdag til et hus, som jeg har lejet gennem mit arbejde og hvor vi har været tidligere. Dejligt stort og monster hyggeligt hus. Min mand fløj hjem fra Aalborg i tirsdags og dagen efter kom min veninde. “Nu forstår jeg lige pludselig, hvor hårdt det faktisk er med to små børn”, tak søde. Jeg klager sådan set ikke selv, men hun kunne godt se, at der er knald på. Når drengene endelig sov om aftenen sad vi bare og stenede og gik tidligt i seng, hvor vi nok havde regnet med, at vi skulle råhygge og sludre ud på de små timer. Nej, man er træt efter lange skønne dage med ungerne. Jeg synes dog ikke jeg fik så meget ud af det, som jeg havde håbet, men sådan er det at have to små krudtugler.

Hjalte viste sig så fra den friske side kl 3 i nat og sov først igen kl 5, så jeg fik sammenlgat fem timers søvn, så nu er jeg træt. Kørte også det første stræk fra Skiveren til Korsør, så jeg skal tidligt i seng i aften. Savnede min mand super meget og det har været dejligt at se ham igen. Især fordi vi har haft en del problemer på det seneste.

Knus
    Carina

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Carina

Velkommen tilbage til de vante gemakker!:o)

Lyder bare rigtig fedt med en tur væk fra de daglige rytmer og opgaver.
    Håber nu alligevel I hyggede jer selvom I gik tidligt i seng:o)

Mia

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.