Så fik vi sgu også en plads!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Så fik vi sgu også en plads!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

med pladsen.

Ja jeg kan også godt mærke at Nicklas nu er helt klar til at komme ud og få nogle andre impulser end mine. Jeg kan heller ikke stimulere ham nok herhjemme mere, så jeg glæder mig helt enormt til d. 1. nov. hvor han starter i dp.

Vi skal på besøg hos hende på onsdag, hvilket jeg glæder mig meget til. Nu kender vi hende jo lidt i forvejen, så der bliver nok ikke de store overraskelser.

Christina

Mia1204Mia1204
    Medlem

Ja vi havde egentlig besluttet os for at starte Clara op i en dagpleje så hurtigt som muligt for hold op hvor trænger hun til at komme ud og være sammen med nogle børn og få nogle indtryk i løbet af dagen. Jeg kan mærke at hun keder sig her hjemme og at min underholdning ikke er nok for hende.
    Vi har lige snakket med pladsanvisningen for at høre om der var mulighed for at starte hende op snart og hvad fortæller damen os?? – At vi har fået en vuggestueplads pr. 1 jan. Jubiiiiiiiiii!!!!! Jeg troede det var helt umuligt men sørme om det ikke lykkedes!!:o)

Vi skal ringe igen på torsdag (hende Piiiaaaa var der ikke) for at høre nærmere ang. dagplejen for vi ønsker sådan set stadig at hun skal ud blandt børn så hurtigt som muligt så det er jeg vildt spændt på at finde ud af!!

Ihh hvor er jeg bare glad nu!!!! :oD

Mia – der ellers har været syg hele natten men det er da glemt nu;o)

sannemus72sannemus72
    Medlem

det er da super skønt.
    Dejligt at have styr på det og så slipper du måske for at snakke mere med Piiiiiaaaaaaa………Hihi…
    Sanne

Mia1204Mia1204
    Medlem

Tak for jeres hilsner!!

Nu kan dagene altså godt fise afsted så det bliver torsdag og jeg kan snakke med “Piiiaaa” (hun kommer aldrig til at hedde alm. Pia i min bog.. ha ha ha)
    Krydser mine fingre for at vi kan få en dagplejeplads til hende meget snart:o)

Mia

tinusmortinusmor
    Medlem

Stort tillykke.

Pudsigt som pladserne bare vælter frem til os ND-mødre lige for tiden ;0)

Knus Bibi

sille73sille73
    Medlem

Super! Hvor er det bare dejligt for jer.

Forresten må jeg lige fortælle, at Noah prøvede Claras sut forleden, da jeg ikke kunne finde andre. Han så godt nok lidt eftertænksom ud, da han sad der og gumlede på den (anden facon end sædvanligt) ;))))

Pernille

Mia1204Mia1204
    Medlem

Taaaaak Bibi pigen!!
    Ja det hele falder ligesom i hak for de fleste hva?? Dejligt!

Ha ha ha Pernille. Kan lige forestille ham sidde der og se ret eftertænksom ud mens sutten prøves af;o) hi hi hi…
    Forleden var vi ude og gå en tur og ville lige kigge ind hos nogle venner på vejen. Vi smuttede lige forbi Brugsen og købte noget Nan og en sutteflaske så Clara havde lige til hjemturen. Nøj hvor hun også bare gumlede løs på den “mærkelige” flaske moar havde proppet i munden på hende.. Synes faktisk det gik lang tid før hun fandt ud af at sutte ordentligt på den.. Ja ja, vi er jo vane-mennesker;o) fnis..

Mia

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.