Besøg hos DP var en god oplevelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Besøg hos DP var en god oplevelse

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Vi var på besøg hos DP igår – en rigtig god oplevelse.

Vi kender hende jo lidt i forvejen og hun er ligesom jeg havde forventet – rigtig sød, stille og rolig og meget behagelig. Alt foregår i børnestørrelse og hun har en stor forståelse af at børn er forskellige og derfor også har forskellige behov.

Hun er 47 år og har været dagplejer i 12 år og passet 33 børn + masser af gæstebørn, så hun har en masse erfaring.

Jeg er helt tryg ved at skulle aflevere Nicklas deroppe om 1½ uges tid.

Lidt pudsigt var det også at en af pigerne Zelia går i børnehave med, hendes lillesøster er også i dagpleje deroppe, så der er flere kendte ansigter :0)

Der er 2 drenge og 2 piger, så det er jo godt fordelt :0)

Idag har jeg så ændret lidt i Nicklas’ soverytme så det passer ind i dp’ens dagligdag. Han sover nu fra kl. 9 -10 (før var det til kl. 11) og nu lægger jeg ham ud igen her kl. 13.15 (normalt sov han fra kl. 14 – 14.45), nu håber jeg så han tager lidt længere i barnevognen her til eftermiddag.

Til trods for han blev hevet op en time før, var han bare en rigtig god dreng at have med ud og handle. Vi har sådan et stort indkøbscenter, hvor jeg lige skulle handle lidt fødselsdagsgave, aflev. sko hos skomageren (de blev lavet i løbet af en time) og en masse andre ting. Og Nicklas tog det hele i stiv arm selvom han ikke havde sovet så længe som han jo ellers plejer.
    Nu har jeg lige lagt ham og han var noget nemmere at lægge end han sædvanligvis er her om eftermiddagen, så det er nok en god ting jeg har ændret lidt i sovevanerne :0)

Christina

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.