Nogen der har prøvet de nye bleer fra Rema1000?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Nogen der har prøvet de nye bleer fra Rema1000?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    sannemus72sannemus72
    Medlem

Vi har hele tiden brugt dem fra Aldi – Kan ikke lige huske hvad de hedder, men vi har været meget tilfredse med dem. Nu er Nicoline gået en størrelse op (til den grønne pakke) og hver gang hun bliver skiftet klør hun sig på balderne, og de virker fugtige/klistrede, så vi vil prøve nogle andre bleer for at se om det hjælper på hende. Synes også hun har haft lidt rød numse siden vi skiftede størrelse.
    Ved dem fra Aldi ellers har vundet i tester (har Sara fortalt :-)), så de skulle jo være gode nok og har også været det indtil nu.
    Nogle anbefalinger på andre blemærker?
    Har sprunget lidt over det når i har snakket ble-mærker, for vi var jo tilfredse nok. Men nu har jeg brug for lidt hjælp.
    Knus Sanne

Anonym
    Gæst

Vi har altid brugt Pampers til Nicklas og været meget tilfredse. Har aldrig kløet sig, været rød eller tisset igennem.

Vi brugte Libero til vores store pige dengang hun brugte ble med samme gode resultat som ovenstående. Blot sad de bare lidt bedre på hende, hvor imod Pampers sidder bedre på Nicklas.

Lidt mystisk men sådan er det.

Kender ikke ret mange af “billig” mærkerne, men har hørt at Huggins (hedder de ikke sådan) skulle være ret gode.

Christina

vi bruger lidl’s om dagen. de virker super fint. Om natten bruger vi dog libero eller pampers
    Cindy

Anonym
    Gæst

Rema1000’s holder ikke tæt her, så hvis du betaler portoen, sender jeg gerne en hel pakke, bortset fra 2… 🙂 Ellers bruger vi coop’s og Baby Care. Libero var kun gode, da Sebastian var helt lille.. Huggies og Pampers duede slet ikke her..

Cristina 19+3 og Sebastian okt 06 – bare på besøg

MallelotMallelot
    Medlem

Nej desværre – vi har rigtig stor succes med dem fra Aldi (vibelle) så vi tester ikke andre.

Brugte libero da Malthe var lille men han fik rød numse og svamp af både dem og pampers – så prøvede aldis efter vi læste den test og de fungerer upåklageligt.

Vi prøvede også engang dem fra netto – babycare – da vi ikke var i nærheden af en aldi og var løbet tør. De var også fine om dagen men holdt ikke tæt om natten. Dog er de lidt tykkere end Aldis og de sidder nu også bedre på Malthe.

God jagt 🙂

Kh Trine

sannemus72sannemus72
    Medlem

Hvordan gør vi med portoen?
    Knus Sanne

Anonym
    Gæst

Hej Sanne.

Undskyld det sene svar, men har ikke lige været på toppen… Jeg kan tage pakken med på posthuset i morgen og få den vejet og finde en pris. Du kan evt maile mig din adresse på cristinarilarsen@webspeed.dk, så kan jeg jo sende den og du kan overføre penge til min konto, når pakken er modtaget?

Cristina

sannemus72sannemus72
    Medlem

Vidste ikke lige om du havde glemt mig, så jeg har selv prøvet at købe en pakke i dag. Men hvis det er ok, vender jeg tilbage hvis det er noget der duer?
    Håber du er kvik igen.
    Knus Sanne

Anonym
    Gæst

Det er bare i orden. :o)

Kvik bliver jeg sgu nok først, når bebsen er ude på den rigtige side af maveskindet.. 😉

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.