Jubiieeee

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Bibi

Tillykke med dp-pladsen, jeg er sikker på at i bliver rigtig glade for den.

Christina

tinusmortinusmor
    Medlem

Så lykkes det vist!

Fik brev fra pladsanvisningen igår og har fået dagplejeplads i vores lokalområde pr 12. november! Har ellers først pladsgaranti fra 1. december da vi jo har sagt nej 2 gange ( behovsdato 1. september ).
    Tør næsten ikke tro på det – frygter helt at der må være et eller andet galt typisk ik? ;0)

Ville jo oprindeligt helst have dp men efter masser af overvejelser og ikke mindst debat herinde er jeg kommet mere i tvivl. nok mest ifht hvilken person dp er, om det er et dejligt sted, er hun tit syg osv…
    Men nu må vi se i næste uge – regner jo med lige at skulle på besøg ( så hurtigt som muligt hæ hæ). Og så krydser jeg fingre for at det ligger lige om hjørnet!
    Hende den ansvarlige kan da for pokker ikke have glemt hvad vi snakkede om i ½ time for 3 dage siden ;0)

God weekend!

Knus Bibi & Tinus

sille73sille73
    Medlem

Ja, tillykke med den 🙂

Pernille

Mia1204Mia1204
    Medlem

Jubiii hvor fedt altså!!

Tillykke med pladsen. Håber vi er lige så heldige når vi skal ringe til “Piiiaaaa” på pladsanvisningen i Maribo på mandag;o)

Mia

MallelotMallelot
    Medlem

Det er da bare for skønt at det endelig lykkedes med en plads i lokalområdet – og ja det kunne da være fedt hvis det var lige om hjørnet 🙂
    Står det egentlig ikke i brevet hvor i har fået plads? Vi har også lige fået DP-plads til Malthe og der stod agplejeren + adresse i brevet (så jeg røg jo ind på krak med det samme og kunne konstatere at der kun er 400 meter derover 😉

Jeg håber da for jer at det er en sød dagplejer i har fået til Tinus så du føler at i har valgt rigtigt – men mon ikke du kan fornemme det når i kommer på besøg?

Knus fra Trine & Malthe (som skal på besøg hos DP i morgen 🙂

sannemus72sannemus72
    Medlem

Det er da super fedt.
    Håber i bliver ligeså glade for hende som vi er for hende Nicoline er hos. Det fungerer bare super.
    Knus Sanne

tinusmortinusmor
    Medlem

Så blev det endelig mandag og jeg kunne ringe til dagplejesenteret og fåoplyst navn og adresse på dp – uhhh spændende!.

Nå men det var helt perfekt, hun bor kun 1300 m fra os, dvs gåafstand og så fedt! Dp er sidst i 50’erne, lige flyttet til byen med hendes mand og har tidligere væretr dp ( boede på en stor gård ude på landet), men efter et par år med andet arbejde starter hun nu op igen. Dvs at hun garanteret er supermotiveret og glaf for ungerne.

Det er et ikke-ryger hjem og de har både hund, kat og fugl og den hyggeligste lille have hvor der bliver lavet sandkasse osv.
    Tinus virkede SÅ glad og tryg ved hende ( men det gør han nu ved de fleste he he ) så jeg var bare glad da jeg gik derfra.

Dejligt at mine bange anelser blev manet til jorden ;0) er sikker på at TInus får lige præcis de trygge og hyggelige rammer jeg havde forestillet mig med en dagplejeplads.

Knus Bibi

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.