Til Lkh – Laila

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Til Lkh – Laila

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Laila

Syntes det er længe siden vi har hørt fra dig. Hvordan går det med dig og din lille familie samt den lille nye spire??

Christina

lkhlkh
    Medlem

Jamen vi har det egentlig okay, men der vil jo altid mangle noget i vores liv – nemlig Nicolai.
    Vi har fået det snakket meget igennem med hinanden og andre, og det har på en måde bragt os tættere sammen som par og vi snakker meget mere og bedre sammen end vi gjorde før.
    Vi venter lige nu på, at overlægen fra børneafdelingen på riget skal ringe til os og aftale at vi tager den lange vej fra Århus til København, for at få snakket det hele igennem.
    Forrige onsdag, var vi på Skejby for at snakke med overlægen på børneafdelingen, og der fik vi pludselig en ny information.
    De kører stadig vævsanalyser på Nicolai’s prøver osv, det vidste vi bare ikke.
    Svaret på prøverne skulle gerne foreligge om ca. 1 uges tid.
    Mht graviditeten, så går det okay, vi ved vi venter en pige denne gang.
    Men navnet er endnu ikke fundet, men der er jo også lang tid til at finde ud af det.
    Jeg er blevet tilbudt 2 ekstra scanninger indtil videre, pga jeg føder små børn, noget tyder nemlig på at de taber sig inde i maven det sidste stykke tid af graviditeten.
    Næste scanning er den 22/12 som jeg glæder mig enormt til.
    Ved ikke om jeg tør føde selv denne gang, for det gik så sindsygt hurtigt med Viktor (2 timer og 26 min.) og jeg kunne bare ikke rigtig følge med og smerten var enorm, men det ved jeg jo at den er.
    Knus Laila og co. og 20+6 med prinsessen

Anonym
    Gæst

Skal indrømme at jeg har sendt dig og din familie rigtig mange tanker siden Nicolai gik bort. Jeg har grædt for jer og med jer i lange baner og blev lidt bekymret når nu vi ikke lige havde hørt fra dig i maaaange dage.

På den anden side tænkte jeg så at du/i måske bare gerne ville have lidt fred og bare være jer selv. I har været igennem det mest uretfærdige i denne verden og skal nu oveni sorgen også glæde jer over den lille nye pige – det er begge store og må være meget ambivalent og et eller andet sted også tære på kræfterne når man også har en familie at tænke på.

Det glæder mig dog at høre at de stadig køre vævsprøver på Nicolai så man og ikke mindst i kan få en forklaring på hvad der er sket og måske også et svar på hvorfor.

Jeg håber alt godt for jer og at i får svar på alle de spørgsmål i trods alt må ligge inde med.

Knus og stadig mange tanker
    Christina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.