Til Anette & Pernille

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Til Anette & Pernille

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej tøser

Hvordan går det hele??
    Jeg SAVNER altså jeres input helt vildt. Når heller aldrig at fange jer på msn mere:o(

Mia

sille73sille73
    Medlem

Der var jo lige et indlæg til mig (regner jeg med ;)). Hvor dejligt!

Der er bare så pokkers lidt tid til at være på nettet efterhånden. Faktisk sidder jeg på jobbet lige nu (arbejder sent). Jeg må sige, at jeg har fået min sag for, da man – 3 dage efter min tilbagekomst – valgte at fyre heftigt i hele virksomheden. Så vi sidder 2 personer tilbage her i redaktionen og forsøger at finde hoved og hale i det hele!

Men det skal nok gå. Om ikke andet må jeg jo bare være lidt stolt af, at jeg har fået lov til at blive, selv om jeg er næstsidst ansat.

Men det er jo slet ikke interessant. Det er jo Noah-drengen, som skal være samtaleemnet herinde :). Og det går rigtig godt med ham – kan jeg forstå på H., der jo passer ham derhjemme. Selv er jeg glad for, hvis jeg når at kysse de tykke kinder, inden han skal i seng om aftenen. Det er lidt hårdt.

Vi har i dag fået brev om vuggestueplads d. 3/11 (måske en stime herinde, kan jeg se). Det er ikke i vores 1. prioritets vuggestue, men lyder til at være et fint sted. Så mon ikke vi lader Noah starte dér og så overflytter ham, når der bliver plads det andet sted. Faktisk kan vi stadig nå at få plads det andet sted, men pga., at tildelingen af december-børnehave-pladserne ikke er foretaget endnu, så kan vi ikke få svar.

Jeg må tale med H. om det, hvis jeg ser ham en af dagene. Faktisk har vi bryllupsdag i dag, men ses først i aften.

Så en lidt hæsblæsende update herfra (og tro mig, det er kun en brøkdel af kaos’et i mit liv, som jeg har gengivet her!).

Men alt vel 🙂

Måske vi kan aftale en MSN-date en af dagene?

Pernille

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej.. Nåh der var du jo!!
    Dejligt at høre fra dig igen.
    Ja jeg synes fandme det er sejt at du er en af dem der fik lov til at beholde jobbet.. Godt gået makker;o) hi hi
    Og nej jeg vil da lige så vel høre om dig meeenn det er nu også dejligt at høre at Noah drengen har det godt:o)
    Og han hygger bare på fuld hammer med farmand?
    Og hvor fedt med vuggestuepladsen. Ja nu flasker det hele sig for mange af os hva? Super skønt!

MSN-daten er jeg med på. Synes det er laaaaang tid siden vi allesammen har fået os en god snak sammen!!

Dejligt at høre fra dig igen… selvom du har så travlt så skal jeg jo også passes;o) fnis fnis..

Mia

ollemandenollemanden
    Medlem

Hvor dejligt at du tænker på os! 🙂

Tjae, jeg kan nikke genkendende til meget at det Pernille skriver. Der er godt nok ikke meget tid til at hygge på ND 🙁

Men vi har det super og alt går godt 🙂

Her er fuld knald på. Vi står op kl 5.45, kører hjemmefra kl 7, og jeg er hjemme med børnene igen kl ca 16.30.
    Så skal der laves mad og de to små er trætte og putteklar kl ca 19.

Pyyh, jeg får helt sved på panden af at læse det 😉

Og når de små er puttet er der liiige vasketøj, madpakker og alt det der… 😉

Nu skal det på ingen måde lyde som brok! For det er det ikke!

Jeg NYDER så meget at være tilbage på arbejde. Johanne og Benjamin stortrives i VS og er så glade og tilfredse. Og pædagogerne omtaler dem stadig som “glade og meget nemme børn” 🙂 Det er bare så dejligt at høre 😉

Og Mia, jeg vil gerne smide lidt input til dig…. hvad skal jeg skrive? Hi hi..

Knus
    Anette

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Anette

Arhh så er jeg ved at have styr på tropperne;o) hi hi..

Hvor er det fedt at høre at jeres hverdage bare kører der ud af uden slinger i valsen.
    Ja dit program er sgu stramt men sådan er det jo at være tvillinge-mor ik’?;o) ha ha..

Jeg vil altså gerne lige smide endnu en hat efter dig for jeg beundrer dig altså helt vildt. Du klarer 2 små børn, job, det huslige og praktiske i stiv arm samtidlig med at du har en mand der arbejder meget. Få du bare svedig pande:oD

Hvordan går det ellers med de 2 små poder? Er de kommet sig oven på al den sygdom??

Super lækkert at høre fra dig igen!!

Mia

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.