Hvad er det lige der sker???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Hvad er det lige der sker???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    sannemus72sannemus72
    Medlem

Faktisk hele denne uge har Nicoline ikke sovet ret meget om dagen i DP og hun har sovet meget uroligt om natten og været vågen mange gange.
    Hun spiser endelig godt nok, men har i de sidste dage været pylret og sur og selvfølgelig vildt træt. Vi er allerede startet på aftensmaden lidt over kl. 17 for at hun ikke skal være alt for træt, for så vil hun slet ikke spise noget. Hun er også blevet puttet kl. 18.30 (mod normalt kl. 19 – vågner ca. 5.30-6.00). I dag har hun skidt 5 gange og har nu rød numse. Savler helt vildt, helt så det bare render. Hendes tommelfinger er helt rød af at sutte på den. Hun har røde knopper omkring mund, næse og det ene øje (det ved øjet har hun næsten hele tiden, og det er det øje hun altid klør når hun er træt).
    Jeg kan simpelthen ikke greje hvad der er i vejen, og det er helt vild synd for hende (og os selvfølgelig.hihi.) at hun er så træt hele tiden.
    Har mærket efter tænder, men synes ikke jeg kan mærke noget.
    Andre der har forslag til hvad det kan være og evt. hvad vi kan gøre?
    Knus Sanne

Anonym
    Gæst

Hej Sanne!

For mig lyder det som alle symptomer på tænder. Her kom symptomerne en uges tid før tænderne, så det kan da godt være det.

Håber hun snart får det bedre.

Knus Pernille

pkl12345pkl12345
    Medlem

Mit bud er helt sikkert også tænder.

Gustav havde dårlig mave, feber on and off og savlede som en anden hund i 2 uger inde hans to fortænder i overmunden kom – han sover jo i forvejen dårligt, så det symptom kan jeg ikke udtale mig om;0)

Kærligst Tina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.