Sove ude – langt væk fra os: uha.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Sove ude – langt væk fra os: uha.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    sannemus72sannemus72
    Medlem

I weekenden fra lørdag til søndag er vi inviteret på weekendophold på Rømø med Michaels arbejde og det skal nok blive rigtigt hyggeligt. Glæder mig faktisk til at være lidt alene sammen som voksne, også fordi jeg synes det er meget hårdt for vores forhold at være blevet forældre. Skal love for det bliver sat på prøve p.t. 🙁
    Nicoline har sovet ude en gang før, men der var vi i samme by, denne gang er vi langt væk fra hende, og jeg kan ikke lade være med at tænke: hvad nu hvis………der sker noget med hende eller sådan. Men vil også gerne at vi kan tillade os at få lidt vin hvis vi vil det, når nu vi skal sove der og hygge os med de andre uden at skulle tænke på at skulle ud og køre.
    Men det er nok sådan en mor-ting at bekymre sig hele tiden. Men også dejligt at jeg har fået den bekymring.
    Knus Sanne

Hej Sanne
    Det bliver super dejligt for jer. Og nyd det rigtig meget. Hvis I nyder det og er glade, så har I også et helt andet overskud når i kommer hjem til den lille dame igen 😉
    Kh Louise

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.