Stoooooooooop….det går for stærkt.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Stoooooooooop….det går for stærkt.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Ja, Ak har jo kravlet en måneds tid, og har den sidste uge rejst sig, og rejser sig ved ALT. Men fandme om hun så ikke i dag er begyndt at gå rundt om sofabordet……….(altså hvor hun holder fast.) Jeg synes altså jeg ikke kan følge med. Der sker markante ting dag for dag…… Så kan jeg godt være lidt ked af at min DP har hende i så mange vågne timer.

Louise ( som har nydt og nyder at holde efterårsferie med mine skøne unger.)

zupsanzupsan
    Medlem

hi hi hi havde ikke lige set dit indlæg, ar lige plantet et ligende….hi hi

Men ja det går alt for stærkt, kender det kun alt for godt.

Men trøst dig med, at vi ikke bliver ældre som tiden går ….he he he ;0)

kh Susan

tinusmortinusmor
    Medlem

Hejsa.

Ja det går dælme stærkt med de små nu. Tinus kravlede og rejste sig for over en måned siden, men lige der omkring skete der også bare helt vanvittigt meget.
    Sad igår og så på de videoer vi opgtog da han var yngre – kan næsten ikke kende ham. Sjovt nok kan jeg sagtens huske situationerne, men i mit hoved ser han jo ud som han gør idag. Og det var så vildt at høre hans spædbarnslyde!!! Næsten som var det en fremmed baby der lå der i badekaret…

Synes det er så fantastisk hvor meget personligheden kommer til udtryk nu – de er virkelig ved at være nogle små selvstændige individer ;0)

Knus Bibi

mariestmariest
    Medlem

Sandt nok…
    Vi har lige været på ferie en uge hos min mor, og hun sagde hun nærmest kunne se Markus udvikle sig i de dage vi var der.
    Han er også begyndt at kante sig langs med sofabordet m.m., og er blevet meget bedre til at komme ned og sidde igen når han har rejst sig. Og kravleriet, det går bare tjep nu!!!

Kh Marie

MallelotMallelot
    Medlem

Ja det må du nok sige – sikken en fart hun har på den lille AK 🙂

Det må være så vildt at se hende sådan på høkant – og ikke mindst i bevægelse! Hun skal da nok være gående rundt om juletræet i år 🙂

Kan godt forstå du er lidt ked af at DP har hende så meget – men sådan er det jo desværre bare, og så må vi bare håbe hun gemmer de gode ting til sin mor 🙂
    Jeg har det da også lidt på samme måde – Malthe er ved at knække kravlekoden og det håber jeg dælme også han gør her i huset mens jeg kigger på 🙂 Han skal også først i DP til december så mon ikke han når det 😉

Knus Trine 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.