sikke en nat

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Puha.. ungerne er blevet snotnæset så emily vågnede første gang allerede kl 22.45, hvos jeg lige var faldet i søvn.. og sådan fortsatte det med 30 min intervaller, indtil kl 2 hvor vi besluttede at give hende en ren ble og tage hende ind i sengen til os… Bad choice!! for madammen ville absolut ikke sove. kl 3.30 lagde jeg hende ind i sin egen seng igen, med det resultat at hun fik vækket magnus. Nåh, ind med emily i vores seng, ren ble til Magnus, det hjalp ikke tværtimod.. nu var han vågen. Jan nappede en madras og lagde sig ind til magnus. Jeg måtte ligge i fosterstilling og læne emily op ad mine ben, så fik hun sovet 45 minutter og det hele startede forfra. næj 2½ times afbrudt søvn er ikke meget. Manden har taget barnets første sygedag og ligger og sover nu, og ungerne ligger ude i barnevognen og sover… Nu håber jeg at resten af dagen ikke bliver total møg

Anonym
    Gæst

Puha – sådan en nat har vi også haft. Vi har dog fået 4½ times søvn.

Så jeg er også godt brugt idag.

Håber ungerne er kommet over det og viser sig fra deres bedste side resten af dagen.

Christina

sannemus72sannemus72
    Medlem

Sådan har vores de sidste 2 nætter været.
    I denne uge er jeg desuden oppe på fuld tid på arbejdet, så jeg er totalt smadret og føler jeg har totalt sorte rander og hængeøjne.
    Nicoline vil ikke rigtig sove om dagen og samtidig starter hun lidt før midnat med at vågne så mange gange og samtidig står hun op kl. 5.30 men er faktisk stadig smaddertræt, men skal jo i DP kl. 6.30. Ved ikke hvad der er galt. Om det er den vintertid der er skyld i det?
    Kh. en meget meget træt Sanne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.