Libero pakken

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det var mærkeligt. Jeg fik mit for flere uger siden og har hentet pakken ved Coop for længe siden… Het uden problemer. Jegkan så bare ikke få Matas-aktiveringen på hjemmesiden til at fungere, men kan heller ikke holde til at gå i butikker mere, så det m vente…

🙂 mariann 36+2

rikmal26rikmal26
    Medlem

Hej Tina.
    Ja, jeg er også begyndt at være lidt utålmodig! De skriver faktisk fra 2 mdr. før termin inde på deres hjemmeside! Og nu er vi jo noget tættere på 🙂 Prøver også at skrive til dem – det kan være det hjælper med flere henvendelser.
    God lørdag.
    Mvh. Rikke 36+3

pkl12345pkl12345
    Medlem

Hej alle

Er jeg den eneste der har problemer med at få gavebeviset fra Libero? Jeg har kontaktet dem 3 gange, men har stadig ikke modtaget noget. de har selv informeret mig om, at jeg skulle modtage brevet 6 uger før termin – nu har jeg kun lidt over to uger til termin. Øv er lidt ærggelig over det, da jeg har hørt at den er rigtig god.
    Jeg har mailet dem igen, så håber der sker noget her 4 gang.

Tina 37+4

Pernille77Pernille77
    Medlem

øv det er da irriterende -jeg tror at du bare skal blive ved ned at maile til dem, eller så må du jo ringe til dem og forklare problemet.

Jeg fik mit brev en måned før termin, og har bestilt og fået pakken og jeg synes at den var supergod, når men tænker på at den er gratis.
    Men nu ved jeg bare ikke hvordan jeg får fat i den næste pakke(mener at der var 2 pakker – en før fødsel og en efter fødsel)
    Pernille 40+3

pkl12345pkl12345
    Medlem

Hej Sanne

Beviset fra Pampers kan printes ud fra nettet. Jeg hentede min igår. I kassen var der:
    Bleer
    The
    Lille cremeprøve til mor og barn
    engangsservietter
    et “Vores børn” blad
    Et gavekort til en børnefotograf

Tina

Bisling1Bisling1
    Medlem

Jeg har fået min pakke… Så vild syntes jeg nu heller ikke den var… men alt der er gratis er jo godt, hæhæ…
    Lidt bleer, lidt tena bind, en flaske D dråber og ikke meget mere end det…
    Men derfor er det da hamrende irriterende at du stadig ikke har fået den.
    Reagerer de slet ikke på dine henvendelser?

sannemus72sannemus72
    Medlem

Fik også brevet fra Libero for noget tid siden og synes pakken er fin.
    Men har så ikke fået noget fra Pampers, men de sender måske heller ikke et bevis ud på det? Det var noget med at den kunne hentes 2 uger før termin.
    Sanne 38+4

pkl12345pkl12345
    Medlem

Hej Sara

Jo, de har faktisk meldt tilbage alle gangene, og skrevet at de nok skulle sende den – sidst var da der var 6 uger til termin, så regnede med at jeg ville få brevet med posten lige efter, men det var så ikke tilfældet. Jeg må vente og se, hvad der sker denne gang. Det er jo heldigvis bare en pakke med små materielle goder :0)

Tina

MallelotMallelot
    Medlem

Jeg har også hentet min liberopakke for snart en måned siden. Jeg syntes den er super.

Der var en lille body, en bamseblomst-knitreting fra lamaze til at hænge i kanten af barnevognskalechen, bleer, tenabind, en pakke libero engangs pusleunderlag og en babyolie.
    Så glæder mig til at se om pampers kan leve op til det, når jeg tager mig sammen til at hente den 🙂

Så bare bliv ved at skriv til dem Tina, for jeg syntes pakken er god.

Kh Trine 37+3 🙂

kelidakelida
    Medlem

Hejsa.

Jeg har også fået pampers.

Men har også hentet den fra Matas, den er rigtig god.

Der var prøve creme til mor og barn
    Engangs vådservietter
    ammeindlæg
    2 avent sutteflasker
    lille taske
    Vores Børn blad
    en pakke libero bleer newborn 5 skk. og 5 stk. 2-4 kg.
    og forskellig reklame.
    samt så ligger det hele i en god taske, som kan blive meget handy.

Håber eller at det går rigtig godt med jer alle sammen.

Hilsen Kirstine nadia og simone 6 uger og 4 dage 🙂

Anonym
    Gæst

hvordan får man den pakke fra matas. det eneste jeg har kunne hente var en orkælelses pakke helt i starten af graviditeten…?

knus sisse 38+5

Anonym
    Gæst

Du går ned i matas og spørger efter barselspakken. Mener man kan hente den 2-4 uger inden fødslen, og ligesom med den første, så skal de bare have dit medlemsnummer.
    Kh monica 39+1 (som elsker alt der er gratis og har været tilfreds med alle pakkerne (specielt fra libero og babysam)

Anonym
    Gæst

tak for tippet :o)

mbaxelsenmbaxelsen
    Medlem

hejsa

Hvordan får man en pakke fra pampers? Har været inde på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget om det.

Mvh
    Majbrtt 36+5

pkl12345pkl12345
    Medlem

I højre hjørne på hjemmesiden er der en firkant, hvori der står “Er du gravid? Så få en gratis pakke” – den trykker du på og kan derefter trykke på bestil.

Tina 37+5

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.