Tak for hilsnerne. ;0) Måske det gode råd der kom herinde virkede….. ;0)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Tak for hilsnerne. ;0) Måske det gode råd der kom herinde virkede….. ;0)

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

Hej alle,

Tak for hilsnerne!

Ville bare fortælle at vi havde en rigtig god fødsel. Det sjoveste var at vi dagen forinden prøvede at ramme det punkt, som en havde skrevet om, at det blev brugt ved akkupunktur ved i gangsættelse og manden havde masageret på begge ben i en time i alt – om det var tilfældigheder eller ej, gjorde i hvert fald, at næste morgen fik jeg masser af plukveer, som så er gået over i veer og endelig endte i fødsel, syntes bare det er lidt sjovt!

Kh Susan

MallelotMallelot
    Medlem

Hej Susan 🙂

Igen tillykke med sønnen. Og sikke tidligt du er på færde efter at være blevet mor i går aftes – men du har jo selvfølgelig prøvet det før 😉

Skal da lige huske de punkter til hvis jeg selv går over tiden. Lyder som om de lige skubbede lidt til dig til sidst 😉

Håber du nyder tiden med oskar og familien – det var også på tide du fik ham ud til dig.

Knus Trine 37+2 🙂

Anonym
    Gæst

Hjertelig tillykke med Oskar. Hvor stor er han? (Bare lige til fødselslisten)
    Måske man skulle prøve dét der punkt. 😉
    Kh monica 39+1

pkl12345pkl12345
    Medlem

Hej Susan

Endnu engang tillykke med lille Oskar, og sikke dejligt at I havde en god fødsel.

Jeg skal da helt sikkert også huske de gode råd, hvis jeg går over tid:0)

Tina 37+4

Anonym
    Gæst

Ja, gu virker det! :oD

Tillykke med sønnen.

Kh fra Cristina og Sebastian 241006

zupsanzupsan
    Medlem

Hej Pernille, ¨

Du finder tippet i den lange tråd omkring igang sættelse, mener det er en chrRi eller sådan der har skrevet det, men noget med fire fingre over anklen på indersiden af benet og så en gange massage op md hjertet på det punkt, som jeg lige husker det, men læs heller liige indlægget! ;0)

Susan & Oskar

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Susan

Stort tillykke med drengen – dejligt at høre at det hele gik godt.

Jeg skal da lige høre hvad det er for et punkt – det kunne jo være at jeg lige skulle have manden igang;-)

Pernille 40+3 og venter stadig på et lille tegn på at det snart går igang:-)

zupsanzupsan
    Medlem

han er 4060 gr 56 lang. ;0)

Susan & Oskar

Anonym
    Gæst

…på december terminen. 🙂
    Men du huserer jo så meget herinde at jeg er nødt til at have dig med på jan08-fødselslisten (det er jo også her du hører til! ;-))
    kh monica 39+1

Anonym
    Gæst

He he, der kan man bare se, jeg var i gang med at skrive mit indlæg samtidig med dig. Nå, men nu er jeg da ikke i tvivl om “lille” Oskars størrelse. 😉
    kh monica 39+1

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Susan

Jeg har fundet linket plus lidt mere, og skal så lige have overbevist manden om at han skal massere tæer i aften;-)

Jeg er jo lidt skuffet over at du ikke ville vente på mig hi hi, men jeg vil gerne have lidt at din tålmodighed sendt i min retning. Jeg er ved at blive vanvittig over maven er i vejen og de stadig tiltagende plukveer, der ikke gør ondt på den rigtige måde endnu.

Håber at dig og lillebror har det godt.

Pernille 40+3

Bisling1Bisling1
    Medlem

Ja, et kæmpe tillykke med den dejlige dreng :o)
    det var da også på tide han kom ud til jer :o)

Godt det hele forløb som det skulle :o)
    Er meget spændt på hvordan det bliver at være mor til 3 stk. skønne unger :o)

varme hilsner Sara

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.