Bisling-Sara, hvordan går det? + opdatering herfra

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Bisling-Sara, hvordan går det? + opdatering herfra

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Sker der noget hos dig?
    Her sker der ikke meget mere end lidt ekstra uflåd, rengøringsflip, øget afføring og nu også kvalme.
    Jeg tror aldrig jeg føder…

Jeg har ellers opsagt hendes lejekontrakt, men den lille BZ’er vil sgu ikke ud. Kan man rydde den etværelses med tåregas? 😉
    Eller er der andre mildere metoder? ha ha

Hun sparker meget i min side og skubber nærmest til mig hvis jeg rører ved maven, som om hun ikke kan være der inde. Min kæreste siger at det er fordi hun ikke vil være der mere, men hey, hvis hun ikke kan lide duften i bageriet, så kan hun bare smutte! 😉

Knus fra monica 39+2

Bisling1Bisling1
    Medlem

Har går det stille og roligt… Har ligget på sofaen det meste af dagen.
    Fik i går aftes en nerve i klemme i ryggen og har så haft smerter hele natten og har det stadig. Kan næsten ikke bevæge mit hovede… super fedt :o(

Du kan jo prøve at tjekke ud hvordan politiet ryddede ungeren, for det lykkedes da ret godt for dem med det bagholdsangreb… måske det virker på Freya? :o)
    Mon ikke hun bare råhygger sig derinde? jeg lover dig at hun nok skal komme ud… men hvornår er det faktisk kun hende der kan bestemme ;o)
    Jeg tror bare hun øver sig meget med alle de spark mv. Hun træner jo sine muskler på den måde… men bliv du bare i tanken om at hun vil ud, hæhæ…
    Spændende hvad dagen/natten bringer hos jer :o)
    Knus Sara

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.