mærker meget mindre liv

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 mærker meget mindre liv

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle sammen.

Den sidste uges tid har jeg lagt mærke til at jeg mærker meget mindre til junior i mavsen. Ca 2-6 gange om dagen, hvor en af gangene om aftenen næsten altid er hikke. Er det normalt at mærke så drastisk mindre her til sidst? Ved godt at der ikke er så meget plads til ham derinde nu, men alligevel? Kan ikke lade være med at tænke, bare der nu er fostervand nok til at han trives og vokser godt nok.
    kh Sisse 38+2

Bisling1Bisling1
    Medlem

Hej Sisse.

Det er godt du er opmærksom på det, men jo, det er normalt at mærke mindre liv i de sidste uger.
    Som du jo selv siger, så er pladsen trang efterhånden… så der er ikke plads til så store udfoldelser som tidligere :o)

Så længe du mærker liv hver dag, så er det som det skal være :o)

Hilsen Sara 37+0

RundemigRundemig
    Medlem

Jeg ville ringe til svangregangen eller din jordemor …
    Jeg fik af vide, at jeg skulle ringe hvis jeg mærkede markent mindre liv … Dette gjorde jeg ikke, og fik en ‘skideballe’ af min jordemor, da jeg fortalte om mindre liv i maven til min sidste jordemorbesøg … Jordemoderen sendte mig straks til svangregangen, hvor der selvfølgelig ikke var noget galt – men det undersøgte mig over to omgangen (onsdag og torsdag) …

Det viste sig så, at det var stilhed før stormen, for tidlig mandag morgen havde jeg født smiler sødt … 14 dage før den oprindelige terminsdato …

Knus Tina og Amilia, 5½ uge gammel

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.