Pernille77 & Sanse29

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Pernille77 & Sanse29

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

Nu har I jo begge snart termin, I har vel ikke overhalet mig endnu?? :0)

Her sker der ikke en s….. så mon ikke det bliver i januar for mig, forsøger ikke at tænke for meget på det, men men det lykkes sgu ikke rigitigt! ;0)

Kh Susan 40+2

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Susan

Nada herfra, og jeg er bare så klar til at føde. Manden vil også gerne have at jeg føder snart og helst i morgen så vi kan få januars børnepenge;-)
    Men mon ikke at det bliver et Januar barn.

Pernille 39+3

sanse29sanse29
    Medlem

Hej Susan og Pernille.
    Sjovt du nævner det med børnepengene, det har min mand også snakket om, at jeg skulle sørge for :0)
    Jeg var til jordemoder i torsdags og havde faktisk forventet at jeg på nuværende tidspunkt allerede havde født da jordemoderen i torsdags ku have to fingre på barnets hoved og der kun var 1 cm livmoderhals tilbage……Men nej! Lidt blødning og slim siden og det er ALT! (Lækkert!) Ellers ingen tegn på noget som helst, så det bliver helt sikkert også januar inden der sker noget her.
    Susan du må da også snart være grydeklar, håber I snart bliver forældre igen og at du ikke behøver at vente så meget længere. Godt nytår til Jer begge. Hvem ved om vi ses nytårsaften :0).
    Knus Sanne 39+4

zupsanzupsan
    Medlem

Kvaje tasten……….

Det lyder jo til at du har tegnblødning og snart skal føde, kan du nu lige holde dig i køen hi hi h

Ja jeg er ved at være klar, men må nok bare tænke at jeg har født inden 10 januar ca. og der er jo ikke så lang tid til …..hmmm……. jo der er sgu så!

Nå men send lige en sms afsted, hvis du har tænkt dig, at tage et smut forbi skejby inden for længe. Er spændt på at høre fra dig!

Kh Susan 40+3

zupsanzupsan
    Medlem
    sanse29sanse29
    Medlem

Har lige været i Føtex Brobjergparken for at handle ind til nytåret og hvis det ikke kan sætte gang i en fødsel, så ved jeg ikke hvad kan….frygtelig mange mennesker og alt for lidt plads til gravide med maver!
    Nu regner jeg ikke med at føde før Nytåret er omme, hvem skal ellers spise alt den mad i vores køleskab…?
    Men, man ved aldrig. Skal helt sikkert nok holde dig opdateret. Men jeg er jo ikke den eneste, så du må også gerne give lyd hvis der pludselig sker noget. Du er jo tredjegangsfødende…så har hørt det lige pludseligt kan gå stærkt!

zupsanzupsan
    Medlem

Kunne forestille mig en tur i lige netop den føtex har været et h……. Jeg holdte mig dog til Rema i dag hi hi hi lige til at holde til. Men manden havde også købt ind til nytår i går, så det var små ting.

Skal nok give en melding – men tror nu også det bliver i januar for mit vedkommende! :0) Skal jo også ha gæster i morgen og det er så længe siden vi har set dem, så det må sgu ikke blive i morgen! ;0)

Vi snakkes ved, hvis vi ikke mødes på skejby. ;0)

kh Susan 40+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.