Bind

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    sille73sille73
    Medlem

Jeg regner med at købe de største, som jeg overhovedet kan opdrive. Efter mine andre fødsler har et natbind lige akkurat kunne klare det – hvis jeg vel og mærke skiftede meget ofte!

Måske laver Tena nogle endnu tykkere?

Jeg er først begyndt at pakke lidt i dag, så jeg er ikke nået så langt. Men eftersom jeg regner med at tage hjem efter max. en overnatning, så skal jeg jo heller ikke bruge så meget grej.

Sille (37+6)

mbaxelsenmbaxelsen
    Medlem

hejsa
    Jeg skal ud og have handlet ind til den famøse taske, som jeg skal have med på sygehuset. Og jeg skal have købt nogle bind til efter fødslen. Sidst jeg fødte var jeg på sygehuset de første 5 dage, hvor det blødte mest, og brugte deres bind. Men den her gang skal jeg jo forhåbentligt hjem med det samme, og jeg er meget i tvivl om hvilke bind man skal købe, da dem man har på sygehuset jo nærmest er en ble. Hvad har i købt???

Mvh
    Majbritt 35+3

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Majbritt

Jeg er førstegangs fødende så jeg ved ikke en fis om hvilke bind man skal købe, og har slet ikke tænkt over at man skulle have fat i nogle større bind. Men nu når du nævner det så ved jeg at Lidl har sådan nogle store bind (nærmest “voksen bleer”) til rimlige penge…

Mia1204 36+2

mieandreasmieandreas
    Medlem

hæhæ jeg brugte tena bind i i de første dage efter jeg fødte sidst………

Bisling1Bisling1
    Medlem

Uhhhh… ja….
    Tror du skal købe de største du kan finde :o)

Jeg blødte vildt meget… men havde fået en “hjemmefødselspakke” fra fødegangen, med bl.a. kæmpe bind (nærmest bleer) og de var guld værd.
    Da de slap op, passede det med at jeg kunne gå over til alm. bind.
    Håber jeg får det samme til denne fødsel… men nu må vi se :o)

Tror også det er forskelligt hvor meget man bløder, så måske har du slet ikke behov for andet end alm. bind.

De første dage vil du alligevel være på hospitalet og bruge deres og så kan kæresten jo altid købe det du har brug for :o)

Varme hilsner Sara 36+2 (jubiii… kun 5 dage til vi må føde hjemme)

Anonym
    Gæst

Jeg var også 2. gangsfødende og skulle hjem kort tid efter fødslen. Jeg fik en pose med hjem fra sygehuset med diverse store bind i (Skejby sygehus). Jeg fik dog ikke brug for dem – gik direkte over til almindelige bind fra Libresse. Jeg ville vente med at købe dem, hvis jeg var dig. Det er så forskelligt, hvor meget vi bløder. Jeg har dog fortrudt lidt, at jeg ikke købte apotekets, da de er mildere mod huden mm…
    Held og lykke med det – og håber at du slipper billigt i forhold til efterfølgende blødning:-)
    Venligst Hellou (på besøg fra december)

Anonym
    Gæst

Jeg brugte libresse natbind både de tynde og tykke.. de tykke om natten og de tynde om dagen…
    de tykke kunne nemlig ses igennem bukserne så det var ikk så fedt…
    de er utrolig blåde og så kan de suge helt vildt… synes det var rart… dem fra sygehusene kunne jeg slet ikk holde ud af have på… de foldede på midten på langs mellem mine ben så fik faktisk bind op imellem mine skamlæber og mellemkødet hvor jeg var syet, hvilket gjorde at det bare gjorde endnu mere ondt.. det var sygeplejersken på patienthotellet der fortalte mig det fordi jeg lå i sengen og græd ad smerte, er normalt ikk sart og klarede fødslen på lattergas og ilt og et skud petedin lige i starten af forløbet som virkede 1½ time ud ad de 6 timer det hele varede…
    Sanne og line

Anonym
    Gæst

Hej Majbritt,

jeg fik de store på hospitalet deførste dage og måtte da have 2 på ad gangen. Har netop købt en stak natbind, som jeg slet ikke ved om er store nok, men så må min mand ud og hente nogle, når vi er kommet hjem. Det var mest de første 3-4 dage, jeg blødte meget, men så gik jeg over til almindelige bind.

Hilsen Mariann 35+2

mbaxelsenmbaxelsen
    Medlem

hejsa

Mange tak for alle jeres svar. Jeg må vist bare ud og finde de største de har i forretningen.

Mvh
    Majbritt 35+5

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.