har de vildeste smerter om natten

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 har de vildeste smerter om natten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

er der andre der kender til det, om dagen er de mere eller mindre aftaget, men de er der stadig. Tror selv at det er veer, og de er væsentlig anderledes end mine plukveer. Når de kommer går det fra lænd og ned i underlivet og maven blive stenhård, mister næsten vejret…

Kristina 38+2

mormor70mormor70
    Medlem

Hejsa.’
    Tillader mig at kaste et svar 😉
    Det kan sagtens være veer du har om natten, modningsveer.
    Så hvis det er det jeg mener skal du kun være glad for dem, da de i sidste ende afkorter dit fødselsforløb.
    God fødsel når tiden er.

Pia

pkl12345pkl12345
    Medlem

Har det på samme måde:0) – er derfor også meget vågen om natten (dette indlæg er skrevet kl.00.21)

Tina 37+5

Anonym
    Gæst

Jeg får dem også hver gang jeg vender mig om natten. Det er skide irriterende, men hvis det afkorter forløbet, så fint med mig. 🙂
    -monica 39+2-

Anonym
    Gæst

JA, de sidste nætter har for mig været et sandt helvede, hvor jeg bare ligger og venter på at vandet går eller at der kommer gang i veerne. Men vågner jo så igen om morgenen og har det forholdsvist OK og tager en dag mere. Jeg har den mest sindssyge søvnrytme, men regner med, den passer til bebs, når han dukker op!

Måske skal vi begynde at være lidt mere aktive herinde om natten overvejer nemlig at tage den bærbare med i seng fremover, for de er lidt kedeligt at sidde i køkkenet og kigge på, at ikke engang min hund gider stå op!

🙂 Mariann 36+3

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.