Til Pernille77 og andre “utålmodige overtids-piger

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2008 Til Pernille77 og andre “utålmodige overtids-piger

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ups, katten skulle lige prøve hvordan det var at smide sin 7 kg tunge krop på tastaturet.

Nå, men det jeg vil sige var, har lige fundet den her hjemmeside mht “naturlig” igangsættelse:

http://www.babydebat.dk/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&printerfriendly=1&page_id=113

Der er billeder af punkterne på fødder og ben og andre “gode” råd. 😉

kh monica 39+1 (som undrer sig over, hvem der IKKE ville gå i fødsel efter 7 HELE ananas’er, puha!)

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Ha ha. Min talje er nu også forsvundet, men tror ikke det skyldes ckokolade, snarere en 3,5 kg baby. Ha ha.
    kh monica 39+1

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Monica

Hvor er det et sjovt link.
    Jeg kan her med fortælle at chokolade ikke virker.
    Jeg har aldrig været vild med chokolade, men lige siden jeg testede positiv har jeg hunget efter det og spist det stort set hver dag (shyy.. ikke sig noget til min JM :o) )
    Det har ikke sat gang i noget som helst. Det eneste resultat jeg har fået ved det er fede arme og en talje der er forsvundet:o)

Tror altså at punkterne på fødderne er gode nok. Det har jeg hørt før.

Mia1204 37+3

Pernille77Pernille77
    Medlem

Hej Monica

Mange tak for linket – Det skal helt sikkert afprøves i aften.
    Og ja jeg er ved at blive ret utålmodig, vil bare så gerne snart se lillebror/søster.

Pernille 40+3

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.